Ülemäärane ärevus: õpilase toetamise võimalused
Koolituse lõpuks osaleja:
- Teab lapse ja nooruki ärevushäiretele viitavaid ohumärke
- Teab ülemäärase ärevuse mõju õppimisele ja on saanud ülevaate abistavatest sekkumistest, mida kasutada õppimise toetamisel
- On saanud ülevaate kogemustest, praktilistest võtetest, kuidas abistada, toetada äreva lapse eneseregulatsiooni ja tähelepanufunktsiooni koolis
Koolituse detailid
Asukoht
Tallinna Õpetajate Maja (Raekoja plats 14)Aeg
19.11.2025 kell 10.00-15.45Maht
6 ak/hKoolitaja
Angela JakobsonGrupi suurus
25Hind
Tallinna haridusasutuste töötajatele tasuta
Sihtgrupp:
Üldhariduskoolide õpetajad ja tugispetsialistid
Õppemeetodid:
Loeng, arutelu
Õppekavarühm: Psühholoogia
Koolituse teemad:
- Emotsioonid, õppimine ja aju. Ülemäärase ärevuse mõju õppimisele
- Ärevushäirete põhjused
- Äreva lapse ja nooruki toetamise põhimõtted. Toetamine ravi ajal
- Kuidas ära tunda ja mida esmaseks toetuseks saab teha koolis: lahusolekuärevus, selektiivne mutism, tikid, ülemäärane muretsemine, sotsiaalfoobia
- Esmaabi paanikahoo korral
- Abistavad sekkumised õppimiskeskkonnas: keskkonna kohandamine
- Sooritus- ja testärevuse korral õpilast abistavad strateegiad
Koolitaja

Angela Jakobson
Angela Jakobson on lõpetanud 2000. aastal Tartu Ülikooli psühholoogia eriala, 2004. aastal kaitses magistritöö (cum laude) teemal “Aktiivsus- ja tähelepanuhäirega laste kognitiivsete võimete struktuur” ning jätkas õpinguid Tartu Ülikooli haridusteaduskonna doktoriõppes teemal “Hariduslike erivajadustega lastele kohase õpetuse planeerimine tavakoolis”. Hetkel töötab Angela kliinilise psühholoogina ning teeb õppejõu/koolitajana koostööd erinevate lasteaedade, koolide ja koostööpartneritega. Praktilisele kogemusele toetudes on Angela loonud mitmeid töövahendeid, tegevuskaarte lapsevanematele ja lastega töötavatele spetsialistidele. Ta valiti 2013. aastal Tartumaa aasta koolitajaks.
Võta ühendust koolitusjuhiga
