Leia oma sündmusele vääriline ruum

Tallinna Õpetajate Majas on üheksa esinduslikku ruumi, milles valitseb klassitsistliku ajastu hõng. Erineva suuruse ja loomuliku valgusega saalid sobivad nii vastuvõttude, pidulike õhtusöökide, seminaride, konverentside, koolituste kui ka töötubade läbiviimiseks. Maja juveeliks on suur Kroonisaal, mille mõnus akustika teeb ruumist meelelahutusürituste väärika toimumispaiga.

 

NB!

Vastavalt Vabariigi Valitsuse korralduse nr 282 „COVID-19 haiguse leviku tõkestamiseks vajalikud liikumisvabaduse ning avalike koosolekute pidamise ja avalike ürituste korraldamise piirangud“ punkti 15 alapunktides 1 ja 2 nimetatud hajutamise nõuetele on Tallinna Õpetajate Maja ruumide mahutavus ajutiselt muudetud järgmiselt:

 

 

8 esinduslikku ruumi

Asume Tallinna vanalinnas, Raekoja platsi ääres, jalakäijate ala tsoonis. Raekoja platsile avanevad vaated meie kahest ruumist: Magistri ja Hansasaalist.

Pearuumi kõrval asuvas Salongis tegutses Eesti Vabariigi Ajutine Valitsuse ajal president Konstantin Päts. Suurte vastuvõttude ajal kasutatakse seda koos Galeriiga ruumilisana.

Väiksemateks kogunemisteks ja koosolekuteks sobivad Vürtsituba ja Hansu tuba. Kroonisaali kõrval on kõige eelistatumad ruumid keskmise suurusega Gertrudi ja Saadiku tuba.

 

Ideest teostuseni

Kui vajad ruumi valimisel abi, oleme meeleldi Sinu jaoks olemas. Anname nõu ka ruumi kujundamise osas ning täidame teisi suuremaid ja väiksemaid soove.

Kohvipausi või toitlustusega aitavad meie koostööpartnerid. Soovi korral võid toitlustuse tellida ka mujalt või külastada mõnda meie lähedal asuvatest mitmetest söögikohtadest: Elevant, Troika, III Draakon, C’est La Vie, Turg, Dubliner, Reval Cafe, Hell Hunt jpm.

 

Broneeringu jõustumine

  • Päring saada kadri@opetajatemaja.ee või läbi vormi “Küsi pakkumist”
  • Õpetajate Maja edastab hinnapakkumise koos kinnitamise tähtajaga
  • Esialgne päring sisestatakse Õpetajate Maja ajakavasse eelbroneeringuna
  • Päring jõustub hinnapakkumise kinnitamisel kliendi poolt ning sellest saab broneering
  • Eelbroneeringu kinnitamistähtaja möödumisel on õigus Õpetajate Majal kinnitamata päring tühistada
  • Õpetajate Maja võtab vastu otsebroneeringuid, st firmasid ja eraisikuid, mitte ürituste vahendajaid

 

 

Hinnakiri ja arveldamine

Rendiaeg

  • Ruume rendime alates 3h
  • Broneeringu rendiaja hulka arvestame:
    • Ettevalmistus • Kogunemine • Üritus • Suhtluspuhver • Järelkoristus
  • Ajakava lepitakse Tallinna Õpetajate Maja ja teenusepakkuja(te)ga eelnevalt kokku
  • Päevahind kehtib kuni 12h pikkusele sündmusele ja lõpetab ürituse öörahuga
  • Ürituse nihkudes 0,5h üle aja, tuleb arvestada lisaarvega tunnihinna alusel

 

Hinnakiri

  • Riiklikel pühadel on ruumide rendihind 50% kõrgem
  • Püsiklientidele ja koolitustega seotud üritustele 20% soodsam
  • Tallinna linna haridusasutustele ja nende töötajatele 50% soodsam
  • Tööpäeva õhtuti ja nädalavahetusel on ruumide rendihind 15% kõrgem
  • Oleme linna hallatav asutus, mistõttu ruumi rendi hinnale ei lisandu käibemaksu
  • Inventari kasutamine on eelneval kokkuleppel tasuta
  • Püsiklientide hulka arvestame peale 5. renti

 

Arveldamine

  • Tasumine toimub arve alusel
  • Kinnitamise korral edasta arve tasuja info:
    • Ettevõte ja registrikood või • Eraisik ja isikukood
  • Välismaal registreeritud koodi puhul anna teada, millise riigi oma see on
  • Arve esitame enne üritust sõltuvalt maksetähtajast, maksetähtaeg + 1 nädal enne
  • Maksetähtajad tavaajal:

• Eraisikutele ja ettevõtetele 14 päeva • Avalikule sektorile 21 päeva

  • Eriajal tehakse kõik arved 7. päevase tähtajaga
  • Saame arve esitada kliendi soovi alusel ka varem, peale ürituse kinnitamist
  • Arve tuleb tasuda enne üritust

 

Tasumata arve

  • Viivise intressimäär arve maksetähtaja ületamise puhul on 0,020% päevas
  • Tasumata arve korral järgmist üritust meie majas korraldada ei saa
  • Tasumata arve jätab jälje Tallinna süsteemi kolmeks aastaks
  • Muude Tallinna teenuste kasutamine võib olla häiritud

 

Broneeringu tühistamine

  • Broneeringu saab tühistada kirjaliku avaldus alusel aadressil kadri@opetajatemaja.ee
  • Kuni kaks nädalat enne rendikuupäeva on tühistamine tasuta
  • Hilisemal tühistamisel rakendub 10% kokkulepitud tasust
  • Eelbroneeringu kinnitamistähtaja möödumisel on õigus Õpetajate Majal kinnitamata päring tühistada
  • Lähtume riigi ja Tallinna Haridusameti juhistest ning kui

•  Üritustele pannakse osalejate arvulisi piiranguid, kehtivad need ka Õpetajate Majas

• Üritused keelatakse, tühistatakse need ka Õpetajate Majas

  • Ürituse tühistamisel Õpetajate Maja poolt antakse sellest kliendile kirjalikult teada

 

Hea tava

Teadmiseks

  • Ruumi paigutame enne üritust vastavalt Sinu soovile
  • Pidude organiseerimisel rentige teenusepakkujalt maja ette ka prügikast
  • Kinnistu kuulub muinsuskaitse alla ja UNESCO Maailmapärandi nimistusse
  • Me ei saa lubada hoones elava tulega küünlaid, tossu ega muid lahtise tule elemente
  • Lillede kroonlehtede ning muude lahtiste pisielementide kasutamine on keelatud

 

Öörahu

  • Korrakaitseseaduse § 56, lg 2 alusel kehtib Tallinna Õpetajate Majas öörahu:
    • P-N kell 22:00-06:00 • R-L kell 00:00-07:00
  • Öörahu ei kehti kolmel päeval aastas:
    • 31. dets vastu 01. jaan • 24. veeb vastu 25. veeb • 23. juuni vastu 24. juunit
  • Öörahu ajaks tuleb lõpetada bändide ja esinejate etteasted ning muu vali muusika
  • ​Eelneval kokkuleppel on pärast öörahu algust võimalus üritust jätkata vaiksemalt

 

Ürituse sujumiseks

Broneeringu detailid

Palun edasta nädal enne sündmuse toimumist:

  • Broneeringu ajakava – olevalt üritusest koos jääb selle sisse:

Ettevalmistus – ruumikuju andmine, toidulaudade ja dekoratsioonide sättimine, tehnika- ja/või heliproov

Kogunemine – tihtipeale jõutakse 15-30 min või koguni 1 h varem kohale;

Üritus – reaalne toimumisaeg

Suhtluspuhver – mõtle palun läbi, kas ürituse lõppedes annad selge sõnumi külalistele lahkumiseks või soovid aega lisaks. Õpetajate Maja jaoks planeerimatu lisaaeg ikkagi seda, et ruum on kinni ja see ebameeldiv mõlemale poolele kui omalt poolt peame survestama kiiremini lahkuma

Järelkoristus – catering pakib kokku nõud, transpordib neid ning võtab kaasa prügi, tehnik oma tehnika, dekoraator üles seatud kaunistused jne

  • Ürituse täpne nimi, et saaksime viitesildi abil Sinu külalistele kuvada õige info
  • Info inventari vajaduse kohta: projektor, arvuti, pabertahvel, kirjutusalused vm
  • Osalejate arv ja ruumipaigutuse soov: teatristiil, U-kuju, ümarlaud, klassiruum vm
  • Sinu üritust teenindavad partnerid: esineja, toitlustaja, dekoraator, fotograaf jt
  • Planeeritud pauside ajad ja ajutiste sissesõidulubade taotlused

 

Toitlustus ja transport

 

Ürituse ajal

  • Rendiaja üleminekust teavita administraatorit esimesel võimalusel
  • Jooksvates küsimustes helista E-R 10:00-18:00: (+372) 554 8572 
  • Alati saab ka abi meie maja administraatorilt: (+372) 554 8188 

 

Võta meiega ühendust

Vajad ruumi valimisel abi? Palun võta ühendust:

Kadri vastab Sinu päringutele, aitab valida sobiva ruumi,
koostab hinnapakkumisi, kogub ürituse eelinfo ja saadab arved koostamisse

 

Kadri Kuurberg

kadri@opetajatemaja.ee
(+372) 5850 5087

Allan näitab Sulle ruume, nõustab paigutuse osas, aitab neid paigutada ja tegeleb ürituse toimumise päeval kõigi jooksvate küsimustega

 

Allan Raieste

allan.raieste@opetajatemaja.ee
(+372) 554 8572 

 

 

Esita päring

 

 

Klikka piltidel ja leia enda ürituse jaoks sobivaim ruum!

Broneeri läbi päringuvormi „Küsi pakkumist“

ruumide rent