Tõsimängude lõimimine õppetöösse
Mänge, mis on disainitud harivate eesmärkide saavutamiseks, nimetatakse ka tõsimängudeks. Võrreldes teiste meediakanalitega, on mäng interaktiivne, mis tõstab selle mõjukust mitmekordselt. Tõsimängudel on oluline roll ka hariduses – tegemist on suurepärase vahendiga erinevate õppeainete lõiminguks. Mida aktiivsem on õppija, seda tulemuslikum on õppimine. Lisaks ei ole olemas õppeainet, mida ei saaks mängulisel viisil õppida ning õpetada.
Töötoas saab igaüks osaleda ühe liikumist sisaldava teema-aastast inspireeritud tõsimängu loomises.
Koolituse teemad:
- Mängu olemusest
- Mängu roll hariduses. Tõsimängud
- Erinevad platvormid seiklusmängude loomiseks
- Teooriast praktikasse – uue mängu stsenaariumi loomine ja elluviimine
Koolituse detailid
Asukoht
Tallinna Õpetajate MajaAeg
16.04.2024 kell 10.30-16.00Maht
6 akadeemilist tundiKoolitaja
Inese FreimaneGrupi suurus
20Hind
Tallinna Haridusameti haldusalas olevate asutuste õpetajatele tasutaSihtgrupp:
Õpetajad, huvijuhid, noorsootöötajad ja teised mänguhuvilised.
Koolituse läbinud õppija:
- Teab, mis on tõsimäng ja miks seda hariduses kasutada
- Teab, milliseid platvorme võib tõsimängude loomiseks kasutada
- Teab ja saab läbi proovida, kuidas disainida lihtsa tõsimängu stsenaariumi
- Teab ja saab läbi proovida, kuidas lihtsa tõsimängu disaini ellu viia ja mängu veebirakenduses seadistada
Õppemeetodid:
Arutelud, tegevuslikud meetodid, lühiloeng.
Koolitaja:
Inese Freimane on Tallinna Õpetajate Maja koolitusjuht ja tõsimängude entusiast, mitme tõsimängu looja. Inesel on magistrikraad psühholoogias. Karjääritee on toonud teda koolituse ja arenduse valdkonda, kus ta on tegutsenud ligi 15 aastat.