Mänguliste meetodite kasutamine arengu- või koostöövestluste läbiviimisel
Iga-aastased vestlused töötajate või õpilastega nõuavad läbiviijalt oskusliku vestluse juhtimist, õigete küsimuste küsimist, oskust kuulata, anda tagasi- ja edasisidet ning eesmärgistada.
Vestlused saavad olla tõhusad, aga miks mitte samal ajal ka mängulised ja pingevabad. Nende baastehnikate kasutamine ei nõua pikaajalist ja kallist coachi väljaõpet.
Kompaktse ja praktilise koolituse tulemusena osaleja:
- Tuletab meelde ja praktiseerib aktiivse kuulamise põhitõdesid (sh peegeldab öeldut selgelt ja toetavalt)
- Tagasi- ja edasisidestab motiveerivalt ja konstruktiivselt
- Teab, kuidas seada realistlikke eesmärke ning sõnastada neid motiveerivalt ja selgelt
- On tutvunud arengu- ja koostöövestluste lauamänguga ja oskab seda vestlustel rakendada.