Õpetajate koolitused
Õpetajakoolituste koolituskalender
Käitumisprobleemidega laps lasteaias: abi ja toetus (grupp täis)
9.09.2025 kell 10.00-16.15
Koolitus annab ülevaate käitumisprobleemi kujunemise võimalikest teekondadest ning pakub lasteaiatöötajale mitmeid erinevaid ideid kuidas käitumisprobleemidega last toetada ning positiivset käitumist suurendada.
Vaata lähemalt
Aktiivsus- ja tähelepanuhäirega laps lasteaias (grupp täis)
23.09.2025 kell 10.00-15.45
Koolituse eesmärk on anda lasteaiaõpetajatele, tugispetsialistidele ja teistele haridustöötajatele teadmised ning praktilised oskused aktiivsus- ja tähelepanuhäirega (ATH) laste varajaseks märkamiseks, mõistmiseks ja toetamiseks lasteaiakeskkonnas, et edendada nende laste sotsiaalset, emotsionaalset ja kognitiivset arengut ning tagada võrdne juurdepääs kvaliteetsele alusharidusele. Koolituse tulemusena on osalejad võimelised looma ATH-ga lapsele soodsa ja toetava õpikeskkonna, kasutades tõenduspõhiseid strateegiaid ja tehes koostööd lapsevanemate ning teiste spetsialistidega.
Vaata lähemalt
Autistliku lapse mõistmine ning toetamine koolis
7.10.2025 kell 10.00-15.45
Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised autistide eripäradest, arendada oskusi nende mõistmiseks ja tõhusaks toetamiseks koolikeskkonnas, et soodustada õppimist, sotsiaalset arengut ja heaolu läbi teadliku kohandamise, individuaalse lähenemise ja koostöö.
Vaata lähemalt
Autistliku lapse mõistmine ning toetamine lasteaias (grupp täis)
6.11.2025 kell 10.00-15.45
Koolituse eesmärk on, et koolitusel osaleja omandab teadmised ja oskused, mis võimaldavad tal mõista autismi olemust, ära tunda autistlike laste eripärasid lasteaiakeskkonnas ning rakendada tõenduspõhiseid ja individualiseeritud lähenemisi autistlike laste toetamiseks, kaasamiseks ja arengu soodustamiseks lasteaias, järgides lapse parimaid huve ja arvestades lasteaias kehtivaid õigusakte ning hariduspoliitikaid.
Vaata lähemalt
Ülemäärane ärevus: õpilase toetamise võimalused
19.11.2025 kell 10.00-15.45
Koolituse eesmärgiks on tõsta laste ja noortega töötavate spetsialistide teadlikust laste, noorukite ärevushäirete olemuse osas, millisel viisil mõjutab ülemäärane ärevus õppimist. Tervenemiseks on äärmiselt oluline luua tingimused. Täiskasvanutel, kes igapäevaselt last ümbritsevad on oma osa raviprotsessis. Kohased sekkumised klassiruumis võimaldavad lapsel õppida uusi oskusi, saada kogemusi, mis viib paranemisele. Teadlikkuse tõstmine on oluline samm vaimse tervise häirete ennetamisel ja nende tagajärgede leevendamisel.
Vaata lähemalt
Võta meiega ühendust


Erika Veide
metoodika- ja kompetentsikeskuse (MEKK) koolitusjuht(+372) 5341 5923
erika@opetajatemaja.ee


Kaidi Klaas
metoodika- ja kompetentsikeskuse (MEKK) koolitusjuht(+372) 5194 7390
kaidi@opetajatemaja.ee