Tere tulemast turundus- ja kommunikatsioonispetsialist Kairi!
Viimase nelja kuu jooksul on turundus- ja kommunikatsioonispetsialist Kairi kiiresti meeskonda sulandunud ning toonud endaga kaasa kombinatsiooni teadmistest ja entusiasmist. Positiivne eluhoiak on nakkav ning nii on koostöö aldis arenema. Täpselt nii, nagu väärtustab Õpetajate Maja elukestvat õpet, on ka Kairi ennast täiendamas disainmõtlemise ja digiturunduse erialal. Akadeemilisi teadmisi täiendab Vällingu töökogemus, omades nii müügi, projektijuhtimise kui turunduse ja klienditeekonna arendamise tausta. Just klientide esikohale seadmine ja kliendikeskne lähenemine on prioriteedid, mida Kairi turundamisel silmas peab. „Kliendikogemus peab olema positiivne ja mõjuv igas kokkupuutepunktis, mis kliendil organisatsiooniga on: olgu selleks sotsiaalmeedia reklaam või reaalne koolituskogemus, tase peab olema ühtlane,“ sõnab Välling.
Turundusmaastik ei vaja veel üht sisuloojat
Kairi on veendunud, et turundus ei tohiks piirduda ainult postituste tegemise ja sisu loomisega. „Oluline on luua tõelist väärtust ja jõuda õige sihtrühmani. Digimaailmas, mis on üleujutatud kiiresti tarbitavast sisust ja reklaamidest, on vaja võtta prioriteediks tõeliselt olulise info edastamine,“ lisab Kairi. „Teisalt ei saa jääda liiga varju – Õpetajate Majal on vaja tõsta ka üldist teadlikkust, sest mitte sugugi kõik ei ole kursis TÕM-i poolt pakutavate ägedate võimalustega,“ tõdeb Välling arutledes.
Ootame tulevikku
Just seepärast ootame põnevusega, kuidas õnnestub meil Kairi turunduskire toel kaasata veel rohkem haridustöötajaid TÕM koolitustele ja jõuda era- ja äriklientideni, keda kõnetavad meie avatud koolitused ning kaunite ruumide rent. Meil on hea meel näha uuenduslikke ideid ja strateegiaid, mis eelnevalt mainitud eesmärkideni aitavad jõuda.
Seega – tervitagem koos Kairit ning kui Sul on põnevaid ideid koostööks, võta julgelt ühendust!
Kairiga saab ühendust: kairi@opetajatemaja.ee