Vene keele ja kirjanduse õpetamiskvaliteedi tõstmine, kogemuste vahetamine

Eesmärk:
Uurime,
- kuidas muutub uute PRÕKi ja GRÕKi hindamissüsteem?;
- millised kriteeriumid puuduvad praeguses hindamissüsteemi?;
- Millised probleemid tekkivad vene keele ja kirjanduse õppeainete hindamisel? Kuidas neid lahendada?;
- Mida arvestatakse tasemetööde, PISA testide hindamisel?
Moodustame Tallinna koolidele üldised vene keele emakeelena ja kirjanduse ainete hindamiskriteeriumid. Lisame uut elemendi ja täpsustada olemasoleva hindamisjuhendi.
Õpiväljundid:
- mõistmine, et vene keele ja kirjanduse hindamiskriteeriumid muutuvad
- tutvumine uute RÕK hindamiskriteeriumiga
- moodustamine Tallinna koolidele üldised vene keele emakeelena ja kirjanduse ainete hindamiskriteeriumid, uute elemendi lisamine ja olemasoleva hindamisjuhendi täpsustamine.
Sihtrühm:
Tallinna vene keele (emakeel) õpetajad
Registreeru koolitusele Tallinna Haridusameti haldusalas oleva asutuse töötajana:
Registreeru koolitusele Tallinna erakooli õpetajana: