Vaba aja aktiivsust ja kehalise kirjaoskuse kujunemist toetav liikumisõpetus – koolitussari, 2 rühm

Liikumisõpetus pakub eluks vajaminevaid oskusi, põnevaid väljakutseid ja rõõmu liikumisest. Kuidas seda koolielus rakendada ja mis toetab õpetajat sellel teel? Teoreetilis-praktilise koolitussarja eesmärk on toetada õpetajat liikumisõpetuse sisse viimisel kooliellu ja selle kaudu aidata kujundada õpilastes liikumisrõõmu.

 

Maret Pihu on lõpetanud Tartu Ülikooli Sporditeaduste ja füsioteraapia instituudi kehalise kasvatuse õpetaja/treeneri ja inimeseõpetuse õpetaja erialal. Lisaks olen õppinud Soomes erivajaduste inimeste liikumist ja Taanis rahvaülikoolis mitmekülgset liikumist. Olen töötanud lasteaias liikumisõpetajana ja koolis kehalise kasvatuse õpetajana. Praegu töötan Tartu Ülikooli Sporditeaduste ja füsioteraapia insituudis ja kõik minu tegevused on seotud sellega, et koolis toimuvad kehalise kasvatuse/liikumisõpetuse tunnid oleksid õpilaste jaoks motiveerivad. Praegu on seotud Liikuma Kutsuva kooli võrgustikuga ja kehalise kasvatuse kaasajastamisega.

Sigrid Tilk on lõpetanud Tallinna Ülikooli magistrantuuri kehalise kasvatuse õpetaja erialal. Ta on töötanud kehalise kasvatuse õpetajana Tallinna 37.Keskkoolis. Hetkel töötab liikumisõpetuse õpetajana Muraste Koolis ja Tartu Ülikooli Liikumislaboris liikumisõpetuse arendustöö spetsialistina. Sigrid omab meisterõpetaja kutset.

Karin Vassil on lõpetanud Tartu Ülikooli kehalise kasvatuse õpetaja eriala. On täiendanud ennast erialaselt Saksamaal ja Itaalias.  ja töötanud erinevates koolides kehalise kasvatuse õpetajana. Hetkel töötab Kostivere Koolis.

Andre-Kristopher Toomjõe on tegelenud reketi spordiga alates 5ndast eluaastast. Noorena võistlesin nii eestis kui välismaal tennise ja racketloniga, võitnud mitmeid MM tiitleid ja poodiumi kohti racketlonis. Pärast gümnaasiumit asusin tööle tennise treenerina mida olen nüüdseks teinud 6 aastat. Vennaga lõime Estonian Beach Tennis Club'i 2016 a. ehk eestis esimene aktiivselt rannatennisega tegelev klubi, kus viime professionaalseid treeninguid läbi nii täiskasvanutele kui lastele. Hetkel tegeleme aktiivselt klubi edendamisega ning proovime suuremat rõhku panna just noorte treeningutele.

Katrin Reinup on lõpetanud Tallinna Ülikooli kehalise kasvatuse õpetaja eriala. Hetkel on Viljandi Gümnaasiumi kehalise kasvatuse õpetaja. Ta on Eesti Idla seltsi mentor-õpetaja ja Eesti tervise qi gong’i ühingu liige. Lisaks on Katrin viimased aastad ennast täiendanud üldpädevuste teemal.

 

Õpiväljundite omandamisel osaleja:

  • Mõistab liikumisõpetuse ainekava õpitulemusi ja -sisu;
  • Mõistab liikumisõpetuse ja vaba aja liikumistegevuste seost;
  • Teab, kuidas koostada enda kooli liikumisõpetuse ainekava.

 

Sihtrühm:

I-III kooliastme, gümnaasiumi kehalise kasvatuse/liikumisõpetuse õpetajad

 

Õppemeetodid:

Õppimisel kasutatakse aktiivseid õppimismeetodeid, seostatakse teooriat ja praktilist tegevust. Igal koolituspäev on osaliselt praktilise tegevusega.

Koolituse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, võimla, matkapaik
Aeg:
Koolitussari koosneb 5 õppepäevast. 2 õppepäeva toimuvad sügisel: 01.10 ja 25.11.21 kell 10.00–16.00. 3 õppepäeva toimuvad kevadhooajal 2022 (sh 2-päevane ööbimisega matk)
Maht:
40 akadeemilist tundi
KOOLITAJA:
Maret Pihu, Sigrid Tilk, Karin Vassil, Andre-Kristopher Toomjõe, Katrin Reinup
Hind:
Tasuta (Koolitusel saavad osaleda AINULT Tallinna Haridusameti haldusalas olevate asutuste töötajad). Registreeruda saab ka läbi Tallinna Linnatöötaja Portaali (LTIP)
Grupi suurus:
30 osalejat
Lisainformatsioon:
COVID-19 haiguse leviku tõkestamiseks on koolitusele lubatud üksnes negatiivse testitulemusega (SARS-CoV-2 PCR või antigeeni test), COVID-19 haiguse läbi põdenud või vaktsineerimiskuuri läbinud inimesed. Kiirtestimise võimalus kohapeal puudub.
Koolitusjuht:
Kristi Vimberg, (+372) 527 3422, kristi@opetajatemaja.ee

Koolituse teemad

Koolitussarja 1. kord: Sissejuhatus liikumisõpetusse, elulistesse kogemustesse selle rakendamisel ja praktilised vaba aja aktiivsust toetavad mängud.

Koolitussarja 2. kord: Õpilase toetamine eneseanalüüsi kaudu. Praktiliste tegevuste ja üldoskuste seostamine