Haridusjuhile: Väärtustaval kommunikatsioonil põhinev juhtimiskultuur
Kasutame koolitusel D. Cooperrideri (2008) 4-sammulist väärtustava uuringu mudelit, toetudes esmalt organisatsioonis olevatele tugevustele ja väärtustele. Väärtustav uurimine alustab muutuste elluviimisel alati organisatsiooni tugevustest ja õnnestumistest, kuna eelkõige positiivne enesekuvand ja tugev identiteet võimaldavad muutusi ette võtta.
Uurime, kuidas kaks erinevat uskumust: jäävususkumused ja juurdekasvuuskumused toetavad või ei toeta meie arendustegevusi. Edu saavutamiseks on Carol Dwecki (2006) uuringute alusel vaja juurdekasvuuskumustele omast motivatsiooni: uskuda, et areng on võimalik, otsida võimalusi koos õppimiseks, ümbritseda end inimestega, kellelt on võimalik õppida, pühendada aega harjutamisele.

Koolitaja Katrin Aava on TLÜ kommunikatsioonieriala dotsent.
Ta on töötanud õpetajana ning uurinud teadlasena koolikultuuri ja õpetajate koostööd. Katrin on uurinud ka haridusuuenduste jõustumist meie koolides ning on mitmete õpikute autor.
Täna on Katrin lisaks dotsenditööle tegev ka koolitaja ning superviisorina.