Temperament ja kooliprobleemid
Koolituse eesmärk on tõsta osalejate teadlikkust temperamendi rollist õpi- ja käitumisprobleemide kontekstis, orienteeruda erinevates, sh uuema aja käsitlustes, et ennetada ja lahendada tulemuslikumalt koolielus ettetulevaid konflikte.

Koolitaja Mare Leino on filosoofiadoktor sotsiaaltöö valdkonnas, TLÜ sotsiaalpedagoogika dotsent, sotsiaalpedagoogika ja lastekaitse magistriõppe õppekava kuraator. Koolitaja loodab osalejate aktiivsele kaasamõtlemisele, reaalsetest olukordadest tekkinud küsimuste esitamisele, oma näidete pakkumisele, et reaalse elu ilmingutega seoseid luua akadeemiliste sõnumitega.
Õpiväljunditena osaleja:
- Teab temperamendi kaasaegseid käsitlusi
- Suudab õpitut kasutada igapäevatöös
- Mõistab paremini inimestevaheliste konfliktide tagamaid
- Oskab profülaktiliselt leevendada temperamendipõhiseid kriise