Õpikoda Ukraina õpilasi vastuvõtvate koolide juhtidele
Õpikoja eesmärk on soodustada ja toetada Ukraina põgenike laste kooliperre vastuvõtmise heade praktikate levitamist, koostööd õppeasutuste vahel ja murekohtade ennetamist ning sujuvamat lahendamist. Uudne olukord, millega haridusasutused silmitsi seisavad, on tinginud vajaduse koostöise õppimise ja üksteise toetamise järele.
Õpikoda pakub võimalust kogemuste vahetuseks ning spetsialistidelt operatiivse info saamiseks, et lahendada ning ennetada erinevaid Ukraina põgenike lastega seotud olukordi.

Sihtrühm:
koolijuhid, õppejuhid – koolide juhtimismeeskonnad, kelle koolidesse on õppima asunud Ukrainast pärit õpilased
Õpikojas osalemine:
- toetab ja aitab leida lahendusi Ukrainast pärit õpilastega õppekorralduseks ja kooliellu integreerimiseks;
- võimaldab õppida teiste kogemustest;
- aitab leida uusi vaatenurki, laiemat perspektiivi.
Oksana Joganson on lõpetanud Tallinna Ülikooli eesti keele kui teise keele ja kirjanduse eriala. Ta on töötanud eesti keele teise keelena ja kirjanduse õpetajana koolis, täitnud koolis eesti keele aineühenduse juhi kohustusi. Praegu töötab Lasnamäe Gümnaasiumis gümnaasiumiastme õppealajuhataja, samuti keelekümblusklasside koordinaatori ja eesti keele kui teise keele õpetajana.
Kadri Killing on Tallinna Kunstigümnaasiumi lõimija. Kadri on haridusmaastikul tegutsenud alates 1991 aastast. Hariduselt on ta klassiõpetaja. Tallinna Kunstigümnaasiumis on ukrainlaste õppe ning kooli ja kodu vahelise suhtlemise korraldamine Kadri vastutusvaldkonnas. Kadri peamised motod on "Kui naerda ei saa, siis mina ei mängi!" ja "Kui probleemil on lahendus, siis pole vaja muretseda. Kui lahendust ei ole, siis pole üldse vaja muretseda."
Registreeru koolitusele Tallinna Haridusameti haldusalas oleva asutuse töötajana:
Registreeru koolitusele Tallinna erakooli õpetajana: