Mäng kui õpetaja tööriist – TORE tegevuse tutvustus
Töötoas saad teada, mida kujutab endast TORE tegevus ja kuidas see võiks toetada koolielu. Kuidas mängu saab rakendada süsteemselt ja mõtestatult igas koolitunnis. Saad uusi nippe, tead rohkem TORE tegevuse taustast, oskad näha mängu taha. Palju praktilisi kogemusi, mis ergutavad nii keha kui ka vaimu.

Sihtrühm:
II ja III kooliastme õpetajad
Õpiväljundid:
- Mõistab mängu olulisust
- On teadlik TORE võimalustest koolis
- Oskab tuua rohkem mänguelemente oma tundidesse
- Oskab mängu kaudu siduda gruppi ühtseks tervikuks ja juhtida grupiprotsesse
- On teadlik, kuidas mäng aitab kaasa õpipädevuste saavutamisele
Koolitaja:
Epp Priimägi on lõpetanud Tallinna Ülikooli eesti filoloogia erialal ning pikalt olnud eesti keele ja kirjanduse õpetaja. Ta on psühhodraama lavastaja, coach ja superviisor (Tallinna Psühhodraamakool). MTÜ noorteühingu TORE koolitaja, naerukoolitaja ja superviisor. "Rõõm ja mäng on olulised väärtused, mida endas kannan. Soovin, et nii õppija kui ka õpetaja tunneb rõõmu oma tööst ja tegemistest ja oskab leida iseenda seest positiivsust."
Õppemeetodid:
Mäng, paaristöö, refleksioon
Registreeru koolitusele Tallinna Haridusameti haldusalas oleva asutuse töötajana:
Registreeru koolitusele Tallinna erakooli õpetajana: