”Lugemisraskustega õppijate toetamine”

Koolituse eesmärgid
Koolituse eesmärk on süvendada teadlikkust lugemisraskustega õppija arengu ja õppimise toetamise võimalustest.
Koolitusel käsitletavad teemad
Lugemise protsess ja seda mõjutavad tegurid; lugemisraskuste liigid;
lugemisega seotud teadmiste ja oskuste hindamine; lugemisoskuse arengu toetamise põhimõtted ja
tõenduspõhised praktikad.
Õpiväljundid:
- teab lugemise protsessi olulisemaid kognitiivseid ja metakognitiivseid tegureid;
- teab lugemisraskuste erinevaid avaldumisvorme;
- analüüsib õppijate lugemisega seotud teadmiste ja oskuste taset;
- omab ülevaadet Eksamite Infosüsteemis olemasolevatest lugemispädevuse
hindamisvahenditest; - oskab õppija oskuste taset arvestades planeerida tegevusi lugemisoskuse arengu
toetamiseks.
Koolitajad:
Tallinna Ülikooli Haridusteaduste Instituudi
kaasava hariduse ja eripedagoogika professor, PhD Piret Soodla Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi nooremteadur ja kooliarenduse konsultant, kasvatusteaduste doktorant Maris Juhkam
KAVA:
10:00 – 11:30 lugemise protsess ja seda mõjutavad tegurid
11:30 – 11:45 paus
11:45 – 13:15 lugemisraskuste liigid
13:15 – 14:00 lõuna
14:00 – 15:30 lugemisega seotud teadmiste ja oskuste hindamine;
15:30 – 15:45 paus
15:45 – 17:15 lugemisoskuse arengu toetamise põhimõtted ja tõenduspõhised praktikad
Sihtrühm:
Tallinna logopeedid ja eripedagoogid
NB! Koolituse kohad on täitunud! Registreerimisega on võimalik jääda ootelisti.
Registreeru koolitusele Tallinna Haridusameti haldusalas oleva asutuse töötajana:
Registreeru koolitusele Tallinna erakooli õpetajana: