Lõiming – mis, miks ja kuidas?
Lõiming on tänasel haridusmaastikul kuum teema ning üha rohkem koole pürgivad selle poole, et leida ainetevahelisi ühisosi. Tihtilugu tuleb algatus juhtkonnast ning õpetajatel võib puududa kindlus edasiste tegevuste osas.
Jalgratast leiutada pole aga mõtet ja “Eestimaa õpib ja tänab” finaali jõudnud “hüpe lõimingusse” eduelamused aga ka õppimiskohad on vormitud kaasavaks koolituseks, mille raames avatakse lõimingu põhimõtteid, erinevad projekte, tegutsetakse kaasuspõhiselt ning alustatakse ka ise lõiminguprojektiga.

Jüri Käosaar on tegevõpetaja Kiviõlis 1. Keskkoolis, kus jätkab tegutsemist pärast Noored Kooli programmi lõpetamist. Tema kirg on haridus ja õpetamine ning see on viinud teda koolitama erinevatesse koolidesse ning organisatsioonidesse. Lisaks on Jüri MTÜ ASÕP (Asendusõpetajate vahendamise programm) üks loojatest ning panustab igapäevaselt organisatsiooni koolitus- ning kommunikatsioonitegevustesse.
Karin Pohla on loodusainete õpetaja Kiviõli I Keskkoolis. Mõte sellest ametist hakkas idanema AHHAA teaduskeskuses töötube ja teadustetreid tehes ning võttis konkreetsema suuna Noored Kooli programmis.
Ta on inspireeritud panustama Eesti haridusse. Karin leiab, et ta saab selleks olla koolis õpilaste jaoks olemas ning tunneb kutsumust tegutseda õppimise arendamise ja mõtestamisega koostöös kolleegidega.