Ideid liikumisaktiivsuse toetamiseks lasteaia liikumisõpetajatele distantsõppe perioodil (lisagrupp)
Liikumisõpetajate koolitusel saavad osalejad üksteiselt professionaalset toetust, jagades parimaid praktikaid ning väljakutseid distantsõppe perioodil. Jutuks tulevad huvitavad ja kasulikud digikeskkonnad ja praktikad laste liikumisaktiivsuse toetamisel (sh GPS-kunst), võimalused lastevanemate kaasamiseks ja neile tagasiside andmiseks.

Koolitajad:
Kaire Kollom, MA, MSc - olen alushariduse pedagoog, olen töötanud lasteaiaõpetajana ning lasteaia õppealajuhatajana. Hetkel töötan Tallinna Ülikoolis haridusteaduste instituudis haridustehnoloogia lektorina ning õpetan erinevaid haridustehnoloogia valdkonnaga seotud teemasid tasemeõppes ja täiendkoolituses. Õpetamisel pean oluliseks õppijate kaasatust ja aktiivsust õppeprotsessis ning õppeprotsessi eesmärgistatust. Usun, et teooria ja praktika tasakaal ja seotus on uute õppemeetodite rakendamisel edu võti.
Anna Sõõrd - olen Tabasalu lasteaia Tibutare liikumisõpetaja ja Huvikool Ring treener. Töökogemus õpetaja ja treenerina 34 aastat, omistatud meisterõpetaja kutse, tase 8. Täiskasvanute koolitamise kogemus 9 aastat. Kogumiku „Kehaline kasvatus. Mängud ja harjutused“ koostaja ja konsultant; koolituste „Õpetajalt õpetajale“ ja liikumisõpetajate suvekooli LIISU ja sügiskooli LIISÜ korraldaja.
Pille Juus - olen Tallinna 32. Keskkooli kehalise kasvatuse õpetaja, kogumiku „Kehaline kasvatus. Mängud ja harjutused“ koostaja ja konsultant; koolituste „Õpetajalt Õpetajale“ ja liikumisõpetajate suvekooli LIISU ja sügiskooli LIISÜ korraldaja.
Meelis Mäekalle - aktiivne liikumine on võimalik ka läbi arvutiekraani, milles püüan olla lastele igati abiks. Meelis on lõpetanud Tartu Ülikooli kehakultuuri teaduskonna (1993). Kreeka-rooma maadluse treener Kristjan Palusalu spordikoolis. Treeneri kutsetase VI. Kehalise kasvatuse õpetaja EBS Gümnaasiumis. Liikumis- ja terviseõpetaja Nõlvaku lasteaias.
Karl Sults - liikumisõpetajana töötan 7-ndat aastat Laululinnu lasteaias. Kokku tööstaaži õpetajana 11 aastat. Üks aasta kehalise õpetajana koolis ja ülejäänud lasteaias. Tabav lause - kui onu Karl ütleb lastele “hüppa”, siis lapsed ei küsi “miks?” vaid “kui kõrgele?”
Sigrid Tilk - olen entusiastlik sporti ja lapsi armastav õpetaja ning hetkel töötan liikumisõpetuse õpetajana Muraste Koolis (Harjumaal, Harku vallas). Olen motiveeritud enesearengule haridusvaldkonnas ning soovin igale poisile ja tüdrukule pakkuda oma tundides liikumisrõõmu, et sütitada neis spordipisik. Seepärast proovingi luua erinevaid põnevaid õppeülesandeid ja korraldan toredaid liikumisüritusi koolis, väärtustades ka igapäevase liikumisharjumuse väljakujunemist.
Õpiväljundite omandamisel osaleja:
- on jaganud üksteisega distantsõppe perioodil toimunud häid praktikaid;
- on teadlik kuidas, mil määral ja millest lähtuvalt valida digivahendeid ning -keskkondi liikumisõpetuse õppe toetamiseks
- oskab kasutada digilahendusi põnevate õpitulemuste ja toetavate liikumisülesannete loomisel;
- on saanud professionaalset toetust parimatest praktikatest, et kasutada teadlikult tehnoloogiat õppeprotsessis;
- oskab kaasata tegevustesse lapsevanemaid ja anda neile tagasisidet.