Liikuma kutsuvad õpitegevused eesti keele ja võõrkeeletundides
Avame teoreetilist tausta, kuidas liikumine toetab õppimist ning pakume ideid ja võimalusi ainetundide liikuvamaks muutmiseks.

Koolitaja Pille Eha on õppinud õpetajaks ning lõpetanud Tartu Ülikooli koolikorralduse magistrantuuri. On töötanud 17 aastat I ja II kooliastme klassiõpetajana Koeru Keskkoolis. Eelmisest õppeaastast täidab ka õppejuhi ülesandeid. Õppimine peab olema lapse jaoks huvitav ja vaheldusrikas.
Koolitaja Triinu Kalle on lõpetanud TÜ õigusteaduskonna ning TLÜ rekreatsioonikorralduse magistrantuuri. On 10 aastat töötanud Tervise Arengu Instituudis laste ja noorte liikumise ja toitumise valdkonnas ning värsked kogemused on tal MTÜ Miikaeli Ühenduse Eelkoolist. Teab, et liikuvam koolipäev muudab rõõmsamaks nii õpilased kui ka õpetajad.
Õpiväljundite omandamisel osaleja:
- Teab, kui palju peaksid lapsed ja noored päevas liikuma ning millised on vähese liikumisaktiivsusega kaasnevad riskid
- Teab, kuidas liikumine toetab laste ja noorte vaimset töövõimet ja õppimist
- Planeerib teadlikult tundidesse liikumispause ja seob õppetegevust liikumisega
Sihtrühm:
Eesti keele ja võõrkeelte õpetajad