Kaasav haridus praktikas: koostööpõhise üldtööplaani koostamine koolis
Koolis saab õppida ka väljaspool tunde. Õppimine peab olema põnev ja kaasav. Kuidas korraldada kooli tegevuskava koordineeritud koostamist? Kuidas mitmekesistada tunnivälist tegevust? Kas õppekäigud ja ainetunnid saavad omavahel seotud olla? Millised on teemapäevade ja -nädalate kavandamise võimalused? Kahe tunni jooksul jagame Ehte Humanitaargümnaasiumi üldtööplaani koostamise ja elluviimise kogemusi. Räägime uue süsteemi headest külgedest ja ka vigadest.
Oodatud on nii õpetajad, õppejuhid kui arendusjuhid.

Marika Kransiver on Ehte Humanitaargümnaasiumi arendusjuht, kelle üheks ülesandeks on koordineerida kooli nn aktiivgrupi tööd. Kooli viimase kolme aasta arengusuundadeks on olnud muutuv õpikäsitus ja lõimitud aineõpe. Õppeaastal 2016/2017 osales kool, Marika Kransiver juhtimisel, projektis "Muutunud õpikäsitusega kool (MÕK kool)" ning mais 2017 Tallinna Haridusamet tunnustas Ehte Humanitaargümnaasiumi kui aktiivsemat MÕK-kuu osalejat.