Haridusasutuste juhtide supervisioon
Grupisupervisioon koos sama valdkonna inimestega on kui sõõm värsket õhku! See on Sulle juhi ja inimesena suurepärane võimalus vahetada kogemusi nendega, kes puutuvad iga päev kokku sarnaste küsimustega ja kogevad sarnaseid olukordi.

Grupisupervisioon annab võimaluse võtta hetkeks aeg maha: ennast arendada, saada värskeid mõtteid ja vaateid, toetust ja innustust, et tunda oma tegemistest suuremat rõõmu ja rahulolu. Grupis töötavad kõik liikmed üksteise hüvanguks tehes ühtlasi hulganisti noppeid iseendale.
Superviisorid on toeks, et grupi liikmed:
- võiksid leida enda jaoks uusi toimivaid lahendusi;
- võiksid leida vastuseid tööl tekkinud küsimustele;
- saaksid teadlikumaks iseendast oma rollis;
- saaksid tuge ja uut energiat edasiminekuks.
Maria Tammesalu
Olen lõpetanud Tartu Ülikooli õigusteaduse magistrantuuri. Tööalaselt olen tegutsenud nii ettevõtjana kui teinud erialast tööd riigiteenistujana, kuid viimati töötanud jaekaubanduses personali- ja teeninduse juhtimise alal. Sügavam huvi inimeste vastu on mind saatnud kogu elu ning toonud 2019. aasta lõpus coach-superviisori õpingute juurde ISCIs.
Soovin olla oma klientidele toeks, et nad saaksid avastada ja kasutada endas peituvat võimekust. Usun, et see on oluline võti, et tunda rõõmu nii tööst kui tegelikult kogu elust. Coachi ja superviisorina meeldib mulle kasutada loomingulisi meetodeid, mis aitavad rutiinsetest mõttemallidest välja murda.
Allan Kaljakin
Olen omandanud magistrikraadi võõrkeelte ja -kultuuride õpetamise didaktikas Jean Monnet Ülikoolis ning alustanud oma karjääri riigiametnikele prantsuse keele õpetajana. Enam kui 10 aastat olen töötanud erinevatel juhtivatel positsioonidel, viimasena Õpetajate Maja direktorina.
Juhina töötamise kogemusest alguse saanud huvi meeskonna arendamise ja kaasamise vastu on mind viinud õppima Moreno Keskusesse, kus olen läbinud praktilise grupijuhtimise ja sotsiomeetria ning detsembris lõpetan coachi, superviisori ja psühhodraama rakendaja väljaõppe. Mulle meeldib supervisioonis kasutada erinevaid osalejaid kaasavaid tegevuslikke meetodeid.
Sihtrühm:
Haridusasutuste juhid: direktorid, õppejuhid, huvijuhid, tugiteenuste juhid (HEV-kod) jm.