„Erivajadustega õpilane tavaklassis: hea õpetaja ja hea õpetus“ I-III
Alateema: Õpetaja ja hea õpetaja pedagoogilised erinevused (HEV õpilased)
Koolitusel arutleme, missugused võimalused ja ressursid on koolil õpilast suunata/õpetada just temale sobival
viisil. Mõtleme, mida mõiste kaasamine sisaldab hetkeseisust lähtuvalt.
Õpetajad on pädevad, kuid milliseid võtteid HEV õpilaste õpetamiseks veel vajatakse.
Personaalne õpirada, individuaalne õppekava, arvutimaailm, digitaalne õppimislugu – mida teha, et kõigel oleks oma koht.
Kui palju toetab õpilast haridustehnoloogia, missugune on kõige kesksem/teravam probleem koolis? Kuidas
seda leevendada?
Jagame koos kogemusi ja püüame otsida tuleviku varianti, kuidas suunata, arendada ja/või õpetada.
Koolituse käigus mõtleb ja plaanib iga osaleja oma tegevusi õpilaste õpetamise ja tema arengu toetamisel.
Sihtgrupp: klassijuhatajad, aineõpetajad
Eesmärk: Heade praktikate kaudu jõuda koostöös kolleegidega lähemale heale õpetusele ja õpetaja
(HEV õpilaste )toetamisele koolis, põhirõhk on aktiivsel osalusel, kogemuse jagamisel, looval
lähenemisel ja julgustaval tegutsemisel.

Koolitaja Ingrid Veskiväli (MA) on lõpetanud Tartu Ülikooli ja kaitsnud kasvatusteaduste teadusmagistrikraadi Tallinna Ülikooli juures (MA kasvatusteadused). Ingrid on töötanud eripedagoogina, logopeedina, haiglaõpetajana, vibroakustilise teraapia terapeudina, nõustajana ning lektorina. Erialased kogemused on Ingridil nii laste, õpilaste, üliõpilaste kui erivajadustega laste, nende vanemate ja ka täiskasvanutega. Ingridil on kogemused ka rehabilitatsioonimeeskonnas, nõustamisspetsialistina õppenõustamiskeskuses ning erivajaduste nõustajana lasteaias. Ingridi tegevuste valdkonda kuuluvad veel ka logopeediline ja eripedagoogiline teenus, koolivalmiduse hindamine, eesti keele õpetamine, lastevanemate ning õpetajate nõustamine.