Siin on võimalik tutvuda varasemalt toimunud koolitustega nii õpetajatele kui haridusjuhtidele.
Sügishooaeg 2022
- Ülemäärane ärevus: õpilase toetamise võimalused
- Mulla funktsionaalsus põllumajandusliku innovatsiooni toetajana
- Ränne ja mobiilsus 21. sajandil
Kevadhooaeg 2022
- Liikumisõpetuse mitmekesisus. Judo abc. Kepikõnd kui kõigile sobiv liikumisvõimalus
- Kuidas märgata söömishäireid? (veebis)
- Как распознать нарушения пищевого поведения? (veebis)
- Mäng kui õpetaja tööriist – TORE tegevuse tutvustus
- Meelerahu ja tähelepanu harjutused laste ja õpetaja toetamiseks
- Vaba aja aktiivsust ja kehalise kirjaoskuse kujunemist toetav liikumisõpetus – koolitussari
- Vaba aja aktiivsust ja kehalise kirjaoskuse kujunemist toetav liikumisõpetus – koolitussari, rühm 2
- Как поддержать привычки для душевного здоровья у учеников, используя «витамины» душевного здоровья
- Liikumisõpetuse mitmekesisus. Kehakontrollioskus atraktiivsete vaba aja tegevuste kaudu. Vaimne ja kehaline tasakaal
- Liikumisõpetuse mitmekesisus. Rannatennis koolis ja jalgratta ABC liikumisõpetuses
- Südame heaks: kuidas õpetajana toetada laste tervislike söömis- ja liikumisharjumiste kujunemist
- Rõõmu psühholoogia
- 21. sajandi õpiruum kui õpilase tuleviku kujundaja
- Tervisenõukogude inspiratsioonipäevad
- Lasteaedade tervisemeeskondade inspiratsioonipäevad
- Õpikoda Ukraina õpilasi vastuvõtvate koolide juhtidele
- Liikumisõpetuse mitmekesisus. Kooliklass meeskonnaks: koostöö ja sotsiaalsete oskuste arendamine liikumisõpetuses
Sügishooaeg 2021
- Muinasjututeraapia(vene keeles)
- Konfliktide lahendamine taastava vestluse abil
- Jutuvestmise saladused: kuidas veenda, inspireerida ja harida läbi lugude jutustamise
- Meelerahu ja tähelepanu harjutused laste ja õpetaja toetamiseks
- Liikuma kutsuvad õpitegevused eesti keele ja võõrkeeletundides
- Liikuma kutsuvad õpitegevused 1. kooliastmes
- Vaimse tervise esmaabi (õpetajatele)
- Vaimse tervise esmaabi (lasteaiaõpetajatele)
- Vaimse tervise esmaabi (vene keeles)
- “Mängides sõpradeks!” – töötuba “Kiusamisest vabaks!” programm lasteaiaõpetajatele
- Infotund: KiVa programmi tutvustus (vene keeles)
- “Mängides sõpradeks!” – töötuba “Kiusamisest vabaks!” programm lasteaiaõpetajatele (rühm 2)
- Lapse uni ja selle mõju pere igapäevasele toimetulekule
Kevadhooaeg 2021
- Õpikoda alustavatele klassijuhatajatele ja nende mentoritele
- Õpikoda klassijuhatajatele
- Õpikoda klassijuhatajatele (lisagrupp)
- Õpikoda juhtidele: õpetajate mentor- ja toetussüsteemide koordinaatoritele ja loojatele
- Õpikoda juhtidele: õpetajate mentor- ja toetussüsteemide koordinaatoritele ja loojatele (grupp 2)
- Introduction to the Dutch education system, mentorship and good practices (secondary and upper secondary)
- Mitmekülgsed digitaalse kaasamise võimalused ja e-keskkonnad
- Education in Slovakia: what do we do well in Slovakia?
- Visuaalne mõtlemine ja lihtsustamine
- Positiivne psühholoogia klassiruumis
- Учебная мастерская для классных руководителей
- Varajane märkamine lasteaias
- Alusharidus Soomes Vantaa linna näitel
- Üldpädevuste rakendamine inglise keele tunnis
- Вовлечение ученика в учебную работу на предметах реального цикла
- Lasteaia juhile ja õpetajale: teadlikult juhitud koostöö lapsevanematega lasteaias
- Inspiratsioonikoda kehalise kasvatuse õpetajatele
- Inspiratsioonikoda kehalise kasvatuse õpetajatele (lisagrupp)
- Lasteaia juhile ja õpetajale: teadlikult juhitud koostöö lapsevanematega lasteaias
- Õppemängud põhikooli ja gümnaasiumi eesti keele kui teise keele ja võõrkeeletundides
- Õpilaste kaasamine õppeprotsessi reaalainete tunnis
- Eestvedamine (leadership) – inimeste ja muudatuste juhtimine
- Enesejuhtimine ja eesmärgipärasus
- Teadlik õpetaja – pingetega toimetulev ennastjuhtiv õpetaja
- Ideid liikumisaktiivsuse toetamiseks lasteaia liikumisõpetajatele distantsõppe perioodil
- Ideid liikumisaktiivsuse toetamiseks lasteaia liikumisõpetajatele distantsõppe perioodil (lisagrupp)
- Teadlik õpetaja – pingetega toimetulev ennastjuhtiv õpetaja (lisagrupp)
Sügishooaeg 2020
- Google Education vahendid kui lõimitud ühtne keskkond e-õppe toeks
- Juhi käitumine kriisis defineerib tema edu (või ebaedu) peale kriisi
- Õpetaja suhtlemisosavus generatsioonide mõistmise kaudu
- Inspiratsioonihommik õppejuhtidele
- Efektiivne suhtlus haridustöötaja igapäevatöös
- Vebinar: Google Education vahendid kui lõimitud ühtne keskkond e-õppe toeks
- Vebinar: Lapsest lähtuva arengukeskkonna loomine
- Õpetaja vaimse tervise hoidmine
- Keerulise käitumisega laps lasteaias
- Klassijuhataja töö muutuvas maailmas (vene keeles)
- Aktiivse koolitunni rakendamine digivahendite toel
- Temperament ja kooliprobleemid
- Копинг-стратегии совладания со стрессом для учителей / Stressiga toimetulekustrateegiad
- Kolme-etapiline konfliktide lahendamise mudel (haridusasutuse juhtidele)
- Veebikoolitus: haridustöötaja teekond rahuldust pakkuva eneseteostuse leidmiseni
Kevadhooaeg 2020
- Supervisioonigrupp: Õpetaja tööelu võimestamine I-V (Ada Kiipus)
- Motiveeriv intervjueerimine edasijõudnutele (Helena Oselin, Raili Juurikas)
- Koolielu sotsiaalsed tagamaad: Käitumishäirete ennetamine (Aet Lass)
- Andekus – nii kink kui koorem (Viire Sepp)
- Robootika kasutamine algklassides I-II (Natalja Ivaništševa)
- Klassijuhatajatele: Sissejuhatus teaduspõhisesse kiusuennetusse” (Triin Toomesaar)
- Nutiseadmete oskuslik kasutamine kodus ja koolis (Kristi Salum)
- Кризисное консультирование в изменившихся условиях обучения (руководителям образовательных учреждений) (Viktoria Saat)
- Veebipõhine reaaleluliste kriisi- ja konfliktjuhtumite lahendamine koolijuhtidele (Signe Vesso)
- Õpetaja enesejuhtimine ja probleemide lahendamise oskus distantsõppe tingimustes (Signe Ventsel)
- Coaching õpetaja tööriistana lastevanematega suhtlemisel (Signe Vesso)
- Kriisinõustamine muutunud õpetamistingimustes haridusjuhtidele (Viktoria Saat)
Sügishooaeg 2019
- Kaasaja ühiskond vajab kaasaegset kooli: Kool kui bränd ja õpetaja kui brändisaadik (Signe Ventsel)
- Nutiseadmete oskuslik kasutamine kodus ja koolis (Kristi Salum)
- Koostööpõhimõttel toimiv kool ja lasteaed (Reet Laur)
- Ennastjuhtivaks haridusjuhiks kasvamine (Margit Raid)
- MÕK praktikas: Digipädevuste ja lõimingu-koostööprojektide tutvustus I-II (Katre Lambot, Nele Raat, Kadri Pajo)
- Mängiv noor on õppiv noor I-II (Mihkel Kangur)
- Kuidas mõista, õpetada ja armastada Z-põlvkonda? (Kersti Türk)
- Enesekindel õpetaja: Oskuslik suhetes ja inspireeriv klassitunnis I-IV (Reet Laur)
- Kokaraamat õpetajale: Oma sisemise juhi äratamine I-II (Margit Raid)
- Robootika kasutamine algklassides (Natalja Ivaništševa)
- Linnaruum kui klassiruum I-II (Jaak Juske)
- Seminar klassijuhatajatele: Sissejuhatus teaduspõhisesse kiusuennetusse” (Triin Toomesaar)
- Coaching õpetaja tööriistana: Lahenduskeskne mõtlemine ja arengut soodustav lähenemine (Annika Räim)
- Videotreening: Mõjusad suhtlemisoskused õpetaja töös (Ene Velström)
- Teadlik ja ennastjuhtiv õpetaja I-V (Helena Väljaste)
- Õpilase arengut toetav kodu ja kooli koostöösuhe (Kersti Türk)
- Supervisioonigrupp: Õpetaja tööelu võimestamine (Ada Kiipus)
- Kaasaja juhtimismudel: Õppivaks kooliks kujunemine I-V (Signe Vesso)
- Nõmme õpetajate ja lastevanemate kool
Kevadhooaeg 2019
- Tallinna Õppenõustamiskeskuse võrgustikuseminar
- HEV koolitus: Laste emotsionaalne arendamine (loovteraapiad)
- Linnaruum kui klassiruum
- Motiveeriva intervjueerimise algtaseme koolitus
- Keeleliste osaoskuste arendamine õppetöös
- Kogemusõpe: looduse õpetamise näitlikustamine lasteaias
- Muutuv õpikäsitus läbi õpilase silmade
- Loovus ja innovatsioon õppimise toetamisel
- Õpetaja võimestamine läbi supervisiooni
- Loovmõtlemise ja kriitilise mõtlemise arendamine aineõppes
- Inspireeriva õpetaja- ja koolikuvandi loomine ja juhtimine
- Õppepäev logopeedidele: lektor Stien Raffa (Nizza Ülikooli kliinikum)
- Loova koostöö treening õpetajatele
- Digipädevuste algtaseme koolitus “E-kodanik”
- Lõiming – mis, miks ja kuidas?
- Hea praktika: Õppijakeskse koolikultuuri loomise rõõmud ja mured Tallinna 32. Keskkooli näitel
- Лекции на тему «Компетентность в сфере электронных услуг»
- Tähendusrikas õppimine ja aktiivõppe meetodid
- Konfliktist koostööni: juhtumite põhine kogemuskoolitus
- Kuidas mõista, õpetada ja armastada Z-põlvkonda?
- Kujundav hindamine – õpilase iseseisvuse ja arengu loomise võti
- Praktikum: lõiminguprojekti koostamine
- Teadlik õpetaja: enesejuhtimine läbi teadveloleku
- Kaasav haridus praktikas: koostööpõhise üldtööplaani koostamine koolis
- Lahenduskeskse mõtlemise ja coaching’u tehnikate rakendamine õpetajatöös
- Õpetaja eneseteadlikkuse meistriklass
- Avatud õpikeskkond ja IKT tandemtund algõpetuses
Sügishooaeg 2018
- Lahenduskeskse mõtlemise ja coaching’u tehnikate rakendamine õpetajatöös
- Teadliku hingamise algkursus õpetajale
- Individualiseeritud õpetamine ja õppija erinevate võimete toetamine
- Lõiming – mis, miks ja kuidas?
- Interaktiivne tuleviku tööturu infopäev (eesti keeles)
- Õppetöö rikastamine kogukonnapraktika programmi abil
- Teadlik õpetaja: enesejuhtimine läbi teadveloleku
- Интерактивный инфодень о рынке труда будущего (на русском языке)
- Õpetaja rollid 21. sajandi koolis
- Avatud õpikeskkond ja IKT tandemtund algõpetuses
- Õpetaja ja õpilase vaimne tervis – kuidas seda hoida?
- Biojäätmed õppetegevuses keskkonnakoolitus lasteaiaõpetajatele
- Oxford University Press Conference Tallinn: More Involvement, More Learning
- HEV koolitus õpetajatele ja tugispetsialistidele
- Jõuluteemaline meisterdamise töötuba õpetajatele: Valmistame ise jõulukingi
Kevadhooaeg 2018
- Kuni maikuuni 2018 tegutsesid aineühendused, mille raames korraldati ainepõhiseid loenguid ja külastuskäike. Reeglina toimus ühele sihtrühmale kuni 3 õppepäeva poolaastas.
- Seoses “Eesti elukestva õppe strateegias 2020” eesmärgiks seatud õpikäsituse muutumisega, viidi läbi reform, mille käigus seati Tallinna õpetajate koolituses fookusesse nüüdisaegset (Tallinnas pigem MÕKi nime all tuntud) õpikäsituse rakendumist toetav konseptsioon.