Selge ja veenev copywriting ning sisukirjutamine
Copywriting on vajalik oskus mitte ainult turundajatele vaid ka ettevõtjatele, vabakutselistele ja teenusepakkujatele. Koolitus õpetab turunduslikult mõtlema, tutvustab peamisi müügipsühholoogia elemente ja veenva tekstikirjutamise reegleid ning raamistikke. Koolitusel käiakse läbi müügiahela erinevad etapid: kuidas aitab turundustekst äratada huvi, tekitada usaldus ja käivitada impulss soovitud tegevuseks (päring, registreerimine, liitumine, ost jms).

Sihtgrupp:
Alustavad ettevõtjad, füüsilisest isikust teenusepakkujad, vabakutselised loovisikud.
Õpiväljundid:
Koolituse läbinu:
- Teab selge ja toimiva turunduskommunikatsiooni reegleid
- Mõistab, milliseid oskusi on heal sisukirjutajal vaja
- Oskab vahet teha toimival ja mittetoimival turundustekstil
- Tunneb viie keskse turundusteksti formaati, eesmärke ja struktuurseid raamistikke
- Oskab iseseisvalt kirjutada oma pakkumise lühikirjelduse.
Õppemeetodid:
Loeng, arutelu, rühmatöö, praktiline töö (kirjutamisharjutused).
Koolitaja:
Tiina Nuum on vabakutseline copywriter ja sisukirjutaja, esineja, koolitaja ja turunduskonsultant. Töötanud erinevates sektorites kommunikatsiooni– ja turundusrollides.
KOOLITUSE DETAILID
- Asukoht:
- Tallinna Õpetajate Maja
- Aeg:
- 4. mai 2023 kell 9.45–18.00
- Maht:
- 9 akadeemilist tundi
- KOOLITAJA:
- Tiina Nuum
- Hind:
- Koolituse täishind on 180 eurot. Haridustöötajatele üle Eesti on -30% soodustus 126 eurot.
- Grupi suurus:
- 20
- Koolitusjuht:
- Inese Freimane, (+372) 5565 5486 inese@opetajatemaja.ee
KOOLITUSE TEEMAD
COPYWRITERI MÕTTE- JA TEGUTSEMISVIIS
- Kuidas kirjutamisblokist, hirmudest ja takistustest üle saada?
- Millist suhtumist on tekstide oma näo ja nimega avalikustamiseks vaja?
- Kuidas suhtuda turundusgurude nõuannetesse ja parimatesse praktikatesse?
KIRJUTAMISE NELI ETAPPI
- Eeltöö. Müügipsühholoogia, ideaalkliendi kaardistamine, brändi hääl
- Uurimistöö ja loovustehnikad. Kust saada infot ja inspiratsiooni?
- Kirjutamine. Copywriting valemid, raamistikud ja struktuurid.
- Teksti toimetamine. Tõhusa kirjutamise reeglid, mis kehtivad nii turunduses kui mujal
KOLM COPYWRITERI TEHNIKAT
- Lugude jutustamine
- Emotsionaalsed ja ratsionaalsed argumendid
- Universaalne kolme elemendi reegel
KUIDAS HEAD TURUNDUSTEKSTI ÄRA TUNDA?
- Eesti- ja ingliskeelse turundusteksti erinevused. Eesti väikse turu eripärad.
- Tekstide erinevad eesmärgid: teadlikkuse tõstmine, usalduse loomine, tegevusele suunamine
- Tüüpvead: puutõlked, lohisevad laused, tühjad fraasid, tapeetsisu ja ebamäärased pakkumised
VIIS PÕHITEKSTI TURULE TULEKUKS JA JÄRJEPIDEVAKS TURUNDUSEKS
- Viis keskset turundusteksti: BIO, Meist/Minust, Teenuse või pakkumise tekst, Ekspertsisu, Isiklik „pehmem“ sisu
- Näited (+ ja -) koolitusel osalejate tegevusvaldkondadest
- Kirjutame BIO kohapeal valmis