Kuidas Facebookis ja Instagramis edukalt turundada?

Facebooki kasutajaid on hetkel Eestis ca 750 000, mis tähendab, et antud kanal peaks iga ettevõtte turundusstrateegias mingil kujul sees olema. Koolitusel saad teada, kuidas antud kanaleid just enda äris kõige paremini kasutada, et müüki kasvatada. NB: Praktilised näited!

 

Koolitaja Heiki Koppelmann tegeleb igapäevaselt dreammarketing digiturunduse agentuuri juhtimisega. Kliente, keda Heiki teenindab on väga erinevatest valdkondadest ning osad toimetavad ka välisturul. Digiturunduse valdkonnas on Heiki olnud tegev juba 8+ aastat töötates enne oma agentuuri loomist kahes suures meediaagentuuris. Hariduselt on lõpetatud magistrikraad Taanis Aalborgi Ülikoolis "Rahvusvahelise turunduse" erialal ning praktika läbitud Brüsselis. Lisaks on Heiki koolitanud paljusid ettevõtteid ning on ametlik Töötukassa koostööpartner.

Kursuse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14
Aeg:
Teisipäeviti, 9. ja 16. juunil kl 17.30-20.30
Maht:
2 x 3h
Juhendaja:
Heikki Koppelmann
Hind:
120 € / 96 € / Soodushind -20% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule
Grupi suurus:
10 inimest
Lisainformatsioon:
Juhul kui koolitus jääb ära, siis tagastame tasutud osalustasu 100% ulatuses. Registreeru julgelt!
Koolitusjuht:
Jaana Allikas (info: jaana@opetajatemaja.ee; tel 5883 1095)

Kursuse teemad

Kuidas Facebookis reklaami teha?

  • Milliseid erinevaid reklaamikampaaniaid saab Facebookis teha?
  • Oma sihtrühma tundma õppimine
  • Facebooki erinevad reklaamiformaadid
  • Reklaami koostamise ABC (pilt + pealkiri + sisutekst)
  • Millist reklaami peaks vältima?

Kuidas eristuda 90% Facebooki reklaamijatest?

  • Facebooki ärikonto loomine (ettevõttele)
  • Mis on Facebooki Pixel ning kuidas seda kodulehele paigaldada?
  • Kuidas läbi taasturunduse suurendada müüki?
  • Kuidas kampaaniaid optimeerida ning tulemust parandada? (Ads Manager + Google Analytics)

Kuidas kasutada Instagrami reklaamikanalina?

  • Milline on hea Instagrami leht?
  • Fännide kasvatamise põhimõtted
  • Kuidas käib toodete "Tagmine"?
  • Kuidas leida koostööpartnereid?

NB: Praktilised näited ja küsimustele vastamine