Koolitus- ja arendusprotsessi juhtimine organisatsioonis
Koolitus- ja arendusprotsessi juhtimise koolitus on suunatud kõigile, kes oma rollis puutuvad kokku koolitus- ja arendustegevusega organisatsioonis. Koolitus toetub äsja valminud koolitusjuhi käsiraamatu materjalidele ning käsitleb koolitusprotsessi kui tervikut ning annab häid nõuandeid, millega protsessi juhtimisel arvestada. Koolituse eesmärgiks on toetada käsiraamatust saadud teadmiste integreerimist ja rakendamist osalejate organisatsioonide praktikasse.

Koolitus koosneb lühematest veebikohtumistest ja pikematest kontaktõppe moodulitest, enne koolituse algust tuleb iseseisvalt läbida käsiraamatu materjali baasil loodud e-kursust.
Koolitajad on käsiraamatu autorid:
Helina Kibar on hariduselt andragoog, ta on pikalt töötanud meeskonnajuhina administratiivvaldkondades, luues tugeva kompetentsikeskuse erinevates organisatsioonides. Helina on olnud 9 aastat lektor Tallinna ülikoolis magistritasemel ning juhendanud mitmeid magistritöid, EPALE täiskasvanuhariduse saadik. Helinal on täiskasvanute koolitaja 7. taseme kutse.
Georgi Skorobogatov on hariduselt andragoog ning koolitab täiskasvanuid alates 2006. aastast. Georgile on antud kõrgeim, täiskasvanute koolitaja 8.taseme kutse. Georgil on mitmekülgne kogemus ka organisatsioonide koolitus- ja arendustegevuse toetamises. MTÜ Eesti Täiskasvanukoolitajate Kogukonna asutaja- ja juhatuse liikmena ning Euroopa Täiskasvanuhariduse veebikeskkonna EPALE Eesti keskuse juhina seisab Georgi Eesti koolitajate võrgustiku loomise ja kogemuste vahetamise eest Eestis ja kogu Euroopas.
Külli Meier on hariduselt majandusspetsialist ja andragoog. Külli on personalivaldkonna praktik, andragoog, kes usub inimeste ja organisatsioonide arengusse. Küllil on pikaajaline töökogemus personalijuhtimise ja -arenduse valdkonnas. Lisaks panustab ta ühiskonnatasandil tööalase kompetentsuse arendamisse, olles täiskasvanute koolitaja kutse kutsekomisjoni ja personalijuhi kutse hindamiskomisjoni liige. Tal on ka endal personalijuhi 7. taseme ja täiskasvanute koolitaja 7. taseme kutse.
Inese Freimane on hariduselt psühholoog ja töötab Tallinna Õpetajate Majas koolitusjuhina. Karjääritee on toonud teda koolituse ja arenduse valdkonda, kus ta on tegutsenud ligi 15 aastat. Ta on töötanud suurtes organisatsioonides ning erinevatel ametikohtadel nii avalikus kui ka erasektoris, alates sisekoolitajast kuni personali arendusjuhini. Koolitusjuhina on talle eriti südamelähedasteks teemadeks saanud sisekoolitajate arendamine ja asünkroonse veebiõppe rakendamine organisatsioonis.
Sander Kiviloo on Tallinna Õpetajate Maja koolitusjuht, kes üle 10 aasta on tegelenud inimestega ja nende arengu toetamisega. Ta on lõpetanud Tallinna ülikooli andragoogika eriala. Lisaks on ta täiendanud enda õpidisaini- ning haridustehnoloogiaalaseid oskuseid Taanis, Inglismaal ja USA-s. Sander on töötanud pikalt haridusasutuse õppesuuna juhatajana ning erasektoris koolitus- ja arendusjuhina. Ta tegeleb ka ise aktiivselt koolitamisega. Tema peamised koolitusvaldkonnad on õpetamine ning õpidisain.