Kuidas toime tulla keeruliste suhtlusolukordadega?

Sel hooajal kahjuks just see koolitus ei toimu. Kindlasti vaata  koolituskavas olevaid teemasid siit.

Kursusel saad teada, kuidas toime tulla keerulistes suhtlusolukordades, et säilitada positiivne ja rahumeelne hoiak. Kuidas teadvustada või ennetada võimalikku konflikti ning seda lahendada?

Õpid kasutama praktilise psühholoogia tööriistu meeskonnatöös ning saad konkreetsed mudelid ja näpunäited pingelistes suhtlusolukordades toimetulekuks ja emotsioonide juhtimiseks.

Juhendaja Jaanus Kangur omab täiskasvanute koolitaja 7. taset. Jaanus on lõpetanud Tartu Ülikooli religiooni – antropoloogia magistrantuuri ning tal on rahvusvaheline diplom taastavas õiguses Kanadast Queensi Ülikoolist. Lisaks on ta õppinud suhtlemistreeneriks ning nõustajaks. Jaanus on koostanud kaks raamatut ning olnud kaasautoriks neljale raamatule, samuti avaldanud hulga artikleid avalikust esinemisest, konfliktilahendusest, koostööst ja suhtlemisest.

KOOLITUSE DETAILID

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14
Aeg:
Kui Sind see koolitus kõnetab, võta ühendust meie koolitusjuhiga. Tema oskab öelda, kas ja millal see koolitus kevadel toimub.
Maht:
6 x 2 h
KOOLITAJA:
"Aasta koolitaja 2019" Jaanus Kangur
Grupi suurus:
16 inimest
Lisainformatsioon:
Soodushind -20% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule.
Koolitusjuht:
Kristel Sarnet 615 5163 / 55655486 kristel@opetajatemaja.ee

KOOLITUSE TEEMAD

1. tund: Sissejuhatus suhtlemisse. Teadvustame suhtlemise peamisi edutegureid. Saame teada, millised on kasulikud uskumused ja hoiakud, mis loovad võimsad, ressursirikkad seisundid pingete ennetamiseks ja stressist vabanemiseks.
2. tund: Õpime teadvustama esmamuljet ja emotsionaalse häälestumise mõju suhtlemisele. Kas ja kuidas on võimalik  emotsioone juhtida?
3. tund: Õpime lugema partneri edastatud signaale. Samuti seda, milline suhtleja olen mina ise ja millised on minu eelistatud suhtlemisvahendid.
4. tund: Õpime kuulamist ja kontaktiloomist. Saame pildi ka iseenda käitumisest nii spetsialisti, kolleegi kui suhtlejana üldse.
5. tund: Õpime keele mõju ja otsime parimaid viise enda väljendamiseks. Miks mõni sõna mõjutab ühte inimest, teist mitte? Millised sõnad mõjuvad inimestele positiivselt ja millised negatiivselt?
6. tund: Harjutame konfliktide ennetamist ja lahendamist. Anname konkreetsed mudelid ja näpunäited pingelistes suhtlusolukordades toimetulekuks.


Varasema osaleja tagasiside:
"Loengud olid huvitavad, sisukad, andsid mitmeid teadmisi edaspidises nii töös kui isiklikus elus kasutamiseks. Grupitööd olid huvitavad - kuidas etteantud olukordi lahendati. Põnev oli kuulata loengul osalejatel esinenud juhtumeid ja nende lahendusi."