Keerulised suhtlusolukorrad. Kohtumised psühholoogiga

Meie suhtlusraskused on unikaalsed ning nõuavad ka vastavat lähenemist. Isegi kui osapooled ja teemad on sarnased, lahendus, mis sobib just Sulle, sõltub Sinu oponendist ning hetkeolukorrast. 

 

Viktoria Saat on praktiseeriv psühholoog, coach ning rahvusvaheline koolitaja, kellel on 25-aastane kogemus töös indiviidide, paaride, juhtide ning meeskondadega. Tema lähenemisstiil on personaalne, sügav ja suunatud nii eneseteadlikkuse suurendamisele kui ka lahenduste leidmisele. Viktoria on menuka raamatu „Suhte alkeemia“ autor.  Rohkem infot Viktoria kohta leiad tema kodulehelt. Kohtumistel on Sul võimalik suhelda psühholoogiga ning koos leida lahendusi erinevatele suhtlusolukordadele, mis on aktuaalsed Sinu töö- ja eraelus.

 

Kohtumisel keskendume teemadele*

  • Küps ja ebaküps isiksus suhtlemises
  • Olulised sammud konfliktide lahendamiseks
  • Manipuleerimine, lubadused ning kokkulepped
  • Kriitika ja süüdistused
  • Emotsioonid suhtlemises

* Teemade rõhuasetus sõltub osalejate vajadustest ning küsimustest

 

Toetudes süvapsühholoogiale ning igaühe unikaalsetele vajadustele, leiame koos sobiva lähenemisviisi ning võimaliku lahenduse. Õpi tundma ennast ning saa teadlikuks, kuidas tekkinud olukord Sind suunab ja arendab.

 

Õppemeetodid

Interaktiivne loeng, arutelu

KOOLITUSE DETAILID

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14
Aeg:
Esmaspäeviti 12.10 ja 19.10 kell 18:00-20:15, paus 5-10 min
Maht:
6 akadeemilist tundi
KOOLITAJA:
Viktoria Saat
Hind:
96,00 € | 76,80 €
Grupi suurus:
10-12
Lisainformatsioon:
Soodushind -20% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule
Koolitusjuht:
Jaana Allikas, (+372) 5883 1095, jaana@opetajatemaja.ee

KOOLITUSE TEEMAD

  • Ootused suhtlemises
  • Küps ja ebaküps isiksus suhtlemises
  • Vastutus ja kontroll
  • Lubadused ja kokkulepped – miks ei tööta?
  • Konfliktide lahendamine – kolm olulist sammu
  • Kuidas hoiduda manipuleerimisest?
  • Kuidas tulla toime süüdistuste ning kriitikaga?
  • Kuidas anda tagasisidet, rääkida oma vajadustest ning kritiseerida nii, et sellest oleks kasu?
  • Kuidas tulla toime ei ütlemisega?
  • Emotsioonid suhtlemises

Teemade rõhuasetus sõltub osalejate vajadustest ning küsimustest