Edukas toimetulek keerulistes suhtlusolukordades
Meie igapäev on täis suhtlemist erinevate inimestega. Suhtlemine ei ole alati kerge ja sujuv. Kui käsitlemist vajavad keerulised teemad, osapoolte huvid on vastandlikud ja õhkkond on emotsionaalselt laetud, on konfliktid kerged tekkima. Koolitusel õpime, kuidas keeruliste kõneluste läbiviimisega edukalt toime tulla, ennetada konflikte ja mõista nende tekkepõhjuseid.

Koolitaja Kati Tikenberg on Aeternumi konsultant-koolitaja ning üks ettevõtja loojatest, kes on konsulteerimise ja koolitamisega tegelenud juba aastast 2005. Katil on koolitaja 7. taseme kutse, hariduselt on ta andragoog ja psühholoog. Ta on õppinud ka pedagoogikat, on programmi Noored Kooli vilistlane ning on töötanud koolis eesti keele ja kirjanduse õpetajana.
Õpiväljundite omandamisel osaleja:
- osaleja teab pingevaba suhtlemise põhitõdesid;
- osaleja oskab ennetada ning lahendada võimalikke konflikte;
- osaleja oskab keerulisteks kõnelusteks ette valmistada;
- osaleja oskab lahendada erinevaid keerukaid suhtlussituatsioone;
- osaleja teab, kuidas jääda keerukates suhtlussituatsioonides rahulikuks ja professionaalseks
Õppemeetodid:
Koolitus on planeeritud viisil mis annab osalejatele kasulikke teadmisi, samas on praktiline ja interaktiivne. Vähemalt 50% koolitusel kasutavatest meetoditest on aktiivõppemeetodid ja lähtuvad andragoogika põhimõtetest. Saadud teadmisi praktiseeritakse koheselt ka läbi erinevate grupitööde ja harjutuste.
- Teoreetiline teemakäsitlus lühikeses formaadis
- Harjutused minigruppides
- Rollimängud/situatsioonid
- Grupiarutelud
- Ajurünnakud
- Juhtumianalüüsid
- Eneseanalüüs (mida mina ise saan ära teha?)
Sihtgrupp:
Juhid, tugispetsialistid, haridustöötajad ja kõik teised, kes soovivad keerulistes suhtlusolukordades edukalt toime tulla