Õpilase arengut toetav kodu ja kooli koostöösuhe

Koolitusel õpivad õpetajad, kuidas mitte jääda oma töös õpilase individuaalse arengu toetamisel üksi ning kuidas kaasata lastevanemaid selleks, et luua lapse heaks ühist mõistmist ja tuge.

Koolitus annab vastused küsimustele:

  1. Mida lapsevanemad ootavad õpetajalt ja tugipersonalilt?
  2. Kuidas infot edastada ja vastu võtta?
  3. Kes ja kuidas viib läbi arenguvestlusi?
  4. Kuidas luua usaldust ja mida teha konfliktolukorras?

Koolitaja Kersti Türk kohtub igapäevaselt lastevanematega nõustajana ja sotsiaalpedagoogina oma vaimse tervise stuudios ning Tartu rahvusvahelises koolis.

 

Kersti Türk on elukestev õppija, kes end pidevalt täiendab nii ülikoolis kui koolitustel ja töökogemuse kaudu õppides. Kersti suur kirg on haridus ja selles valdkonnas on ta kogunud kogemusi õpetaja, õppeprorektori, koolijuhi, nõustaja ja sotsiaalpedagoogina. Kõiki teemasid, mida Kersti koolitab, on ta rakendanud oma töös.

Praegu töötab Kersti vaimse tervise nõustajana ja teadlikkuse õpetajana enda loodud nõustamisstuudios ja koolinõustajana Tartu Rahvusvahelises koolis. Alustavat Õpetajat Toetava Kooli programmis on Kersti alustavate õpetajate juhendaja.

Koolituse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14, Saadiku tuba (NB! Sissepääs Vene tn 5 uksest).
Aeg:
20.09.2019 kl. 12.00-16.00
Maht:
1x4h. Koolituse järgselt saadetakse igale osalejale elektroonne tunnistus.
Registreerumistasu:
Õpetajakoolitustele võib end registreerida ainult Tallinna Haridusameti haldusalasse kuuluvate üldhariduskoolide, lasteaedade ning huvikoolide pedagoogiline personal õpetajast koolijuhini. Registreerudes palun mõelge läbi, kas saate osa võtta kõikidest koolitussessioonidest. Koolituskohast loobumiseks tuleb oma registreering iseseisvalt tühistada 3 päeva enne koolituse algust keskkonnas https://komake.tallinn.ee/
Grupi suurus:
kuni 20 inimest.
Koolitusjuht:
Hedvig Evert Tel. 615 51 64 Mob. 53 745 802 hedvig@opetajatemaja.ee

Koolituse teemad

  • Õpilase arengu märkamine ja koostöövaldkondade teadvustamine kodu ja kooli koostöös.
  • Teadlik ja professionaalne suhtlemine lapsevanemaga.
  • Keerulised olukorrad koostöös.