Supervisioonigrupp: õpetaja tööelu võimestamine I-V
Õpetaja töö on igapäevaselt laetud emotsionaalsete olukordadega. Kuidas jääda sellistes situatsioonides iseendaks? Kuidas olla kontaktis igapäevase töörõõmuga? Kuidas kasvatada läbi selle ameti enda isiksust? Kuidas saada endast teadlikumaks - miks ma nii reageerin, käitun, mõtlen, tunnen?
Suurepärane võimalus on ennast uurida turvalises grupis (maksimaalselt 10 õpetajat erinevatest koolidest), saada jõustatud grupi poolt, kes mõtleb sarnaselt. Olla mõistetud. Erinevate metoodikate abil loob superviisor „ruumi“ küsimustele vastuste leidmiseks.
Tagasiside eelmisel hooajal supervisioonigrupis osalenutelt:
- "Suurepärane koolitaja ja toetavad ning positiivsed kaaslased. Ma arvan, et suurem osa õpetajaid võiksid antud koolituse läbida. Kõik saab alguse inimesest endast ja töö/analüüs iseendaga on meie igapäevatöö üks võtmesõnadest. Ma olen väga rahul, et mul avanes selline võimalus, aitäh!"
- "Tekkis hea kontakt koolitaja ja koolitusel osalejate vahel. 5 õppepäeva jätsid tunde, et oleks nagu terve aasta koos käinud. Õhinaga ootasin koolituspäevi."
- "Mul jagub koolitusele, koolitajale ja gruppi kuulunud õpetajatele ainult tänu- ja kiidusõnu. Meie grupis olnud õpetajad kinnitasid, et nemad said olulise laengu jätkamaks uue energiaga oma tööd või isiklikku arengut. Väga vajalik koolitus. Koolitus ületas minu ootused ja ma väga sooviks samalaadse koolituse jätkukoolitust. "

Superviisor ja koolitaja Ada Kesonen on omandanud Akadeemias Nord (liidetud Tallinna Ülikooliga) sotsiaalteaduste magistri psühholoogia erialal, lisaks tegutseb superviisori ja terapeudina. Kuus aastat on ta töötanud koolipsühholoogina ja viimased viis aastat õppenõustamise valdkonnas. Gruppidega töötamise kogemus on samuti pikaajaline.
„Selleks, et hästi oma tööd teha, peab olema õpetaja kui tööriist ise võimalikult terve. Suurem teadlikkus iseendast annab rohkem valikuvõimalusi. Me kõik õpime kogu aeg, küsimus on kuidas?“