Õpetaja rollid 21. sajandi koolis

Koolitusel räägime tänapäeva õpilastest psühholoogi pilgu läbi ja kaasaja õpilastega töötamise eripäradest. Kuidas luua toimiv koostöö õpilase, õpetaja, lapsevanema ja kooli vahel.  Millised on antud koostöö puhul kohatavad raskused ja kuidas suhtuda kõigi osapoolte erinevatesse vajadustesse.

 

 

Rita Rätsepp on sündinud 17.07.1962 Tartus. Õppinud Rakke Keskkollis ja lõpetanud Võhma Keskkooli 1980. 1984 lõpetas Tallinna Riikliku Konservatooriumi (Eesti Muusika - ja Teatriakadeemia) Lavakunstikateedri. 2008 lõpetas Professionaalse Psühholoogia Erakooli ja Akadeema Nord, omandades sotsiaalteaduste ( psühholoogia) magistrikraadi.

Tõõtanud Eesti Riiklikus Draamateatris näitlejana. Alates 1993 tegutseb vabakutselise näitlejana ja on ENL liige. 2007 - 2016 töötas Rocca al Mare koolis psühholoogina. Aastast 2008 kuni tänaseni psühholoogina oma erapraksises ja Citytervisekliinikus psühholoogilise nõustajana.

Rita on avaldanud mitmeid psühholoogiaalaseid artikleid erinevates väljaannetes, osalenud psühholoogina mitmetes üleriigilistes projektides ja viinud läbi koolitusi, ka koolides ja lasteaedades.

Koolituse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14, Magistri saal (III korrus).
Aeg:
28.09.2018 kell 14.00 – 17.00.
Maht:
1 x 3h.
KOOLITAJA:
Rita Rätsepp
Registreerumistasu:
Tasuta. Osalemine ainult eelregistreerunutele!
Grupi suurus:
kuni 20 inimest.
Koolitusjuht:
Hedvig Evert   Tel. 615 51 64 Mob. 53 745 802 hedvig@opetajatemaja.ee

Koolituse teemad

Koolitusel räägime õpetaja rollidest tänapäeva koolis. Kas hea õpetaja peaks olema autoritaarne või autoriteetne? Kas õpilasteni jõuab õpetaja, kes on range ja käskiv või rohkem toetav ja mõistev?

Milliseid rolle kannab õpetaja tänapäeva koolis ja miks tänapäeva õpilapsed käituvad tihti nii, nagu nad käituvad.

  1. Neli kasvatus- ja õpetusstiili sh autoritaarne ja autoriteetne.
  2. Õpilastega töötamise eripärad ja kitsaskohad.
  3. Kooli ja kodu vaheline koostöö, selle vajalikkus ja raskused.

Koolitusel teeme ka praktilisi harjutusi, lahendades etteantud juhtumeid päris elust.