Kujundav hindamine: õpilase iseseisvuse ja arengu võti
Koolitus annab ülevaate kujundava hindamise põhimõtetest ja rakendamise võimalustest õpilase ja õpetaja perspektiivist.
Koolitus annab vastused küsimustele:
Kuidas toetada kujundava hindamise kaudu õppija iseseisvust ja eneseanalüüsi?
Kuidas kasutada kujundavat hindamist erinevates õppeainetes?
Miks on just kujundav hindamine õppimist üks efektiivsemalt toetavamaid hindamisviise?

Kersti Türk on elukestev õppija, kes end pidevalt täiendab nii ülikoolis kui koolitustel ja töökogemuse kaudu õppides. Kersti suur kirg on haridus ja selles valdkonnas on ta kogunud kogemusi õpetaja, õppeprorektori, koolijuhi, nõustaja ja sotsiaalpedagoogina. Kõiki teemasid, mida Kersti koolitab, on ta rakendanud oma töös. Praegu töötab Kersti vaimse tervise nõustajana enda loodud nõustamisstuudios ja koolinõustajana Tartu Rahvusvahelises koolis. Alustavat Õpetajat Toetava Kooli programmis on Kersti alustavate õpetajate juhendaja.