Turunduse ABC

Turundus võib tunduda huvitav ja põnev ning seda ta tegelikult ka on. Aga selle töö tegemiseks või selle töö mõistmiseks on hea teada turunduse põhimõisteid, protsesse ja erinevaid mõjureid.

Turundus ei ole vaid Instagrammi piltide tegemine, Facebookis boostimine või reklaamide filmimine. Turundus kätkeb endas ka tootearendust, hinnastamist ja palju muud, mida tihtipeale turunduse valdkonna alla üldse panna ei osatagi. Kursuse raames õpite turundusmaastikul paremini orienteeruma, omandame teadmisi ja praktilisi oskusi turunduse terviklikuks käsitlemiseks. Kursusele on oodatud kõik huvilised, kes soovivad seda valdkonda paremini mõista ja selles orienteeruda.

Juhendaja Ingrid Prinsthal on lõpetanud Tartu Ülikooli Majandusteaduskonna turunduse ja juhtimise magistrantuuri. Tal on enam kui kümne aastane turundusalane töökogemus ning senise karjääri jooksul on ta kokku puutunud erinevate turunduse, müügi, tootearenduse, teenusdisaini ja B2B distsipliinidega, seda nii kliendi kui agentuuri poolel. Hetkel töötab Ingrid Maag Grupp AS-is turundus- ja arendusjuhina. Ingrid tunneb suurt huvi turundusteooriate vastu ning lisaks igapäevasele tööle jagab ta oma teadmisi Tartu Ülikoolis ja EBSis, kus ta on käinud külalisõppejõuna turundusloenguid andmas.

Kursuse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14
Aeg:
Esmaspäeviti 19. novembrist - 10. detsembrini (2018) kell 18.00-20.30
Maht:
4 x 2,5h
Juhendaja:
Ingrid Prinsthal
Hind:
109 € / 92,65 €
Grupi suurus:
16 inimest
Lisainformatsioon:
Soodushind -15% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule.
Koolitusjuht:
Kristel Sarnet 615 5163 / 55655486 kristel@opetajatemaja.ee

Kursuse teemad

1. tund: Turundusstrateegia. Selles tunnis räägime turundusest ja turundustööst üldiselt. Tutvume põhimõistete ning töökorraldusega.
2. tund: Bränd ja kaubamärk. Selles tunnis räägime brändi olemusest ja brändiloome protsessist. Küsimus ei ole vaid brändile kõlava nime valikus, pilet turule peitub kogu kontseptsioonis ja selle väljatöötamises.
3. tund: Tootearendus. Selles tunnis räägime tootest ja tootearendusprotsessist. Tootearendus on kõige vähem turundusega seostatavaid tegevusi, mis oma olemuselt on vägagi turundus.
4. tund: Promotsioon. Lõpuks ometi räägime ka sellest mida turunduse sünonüümiks peetakse – reklaamist.