Teadliku hingamise treening

Hingamine on uus jooga, see on kaasaegne meditatsioon.

Hingamise treening levib praegu professionaal- ja meditsiinimaailma, sest see muudab paremaks füüsilist, emotsionaalset ja psühholoogilist tervist. See tähendab paremat sooritust, kõrgemat produktiivsust ja rohkem edu. Miks mitte tuua see sama kasu sinu ellu? Erinevatel hingamistehnikatel (Pranayama, Sufi hingamine, Tantra hingamine, Vabastava hingamine, Spirutuaalne hingamine, Dan Brulé õpetus) põhinev kursus annab sulle tööriistad, kuidas luua kiireid muutuseid oma igapäeva elus.

Kursuse juhendaja on hingamistreener ja -terapeut Heiki Tomson. Heiki on läbinud Dan Brulé teadliku hingamise meisterlikkuse 3 astmelise koolituse, on õppinud Sami Mälkiä juures pranayama hingamist. Samuti on ta saanud Keha Teadlikuse Instituudis Nisarga Eryk Dobosz´i käe all Biodünaamilise Hingamise ja Trauma Vabastamise teraapia väljaõppe. Heiki on omandanud kogemusi nii turundusjuhi kui treeneri rollis ning on jõudunud arusaamisele, et läbi düsfuntsionaalsete hingamismustrite vabastamise ning teadliku hingamismustrite kasutusele võtuga on võimalik saavutada optimaalne tervislik seisund ja luua maksimaalset sooritust olenemata elu valdkonnas protessi nautides.

Kursuse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14
Aeg:
Teisipäeviti 23. oktoobrist - 27. novembrini (2018) kell 18.00-20.00
Maht:
6 x 2h
Juhendaja:
Heiki Tomson
Hind:
99 € / 84,15 €
Grupi suurus:
20 inimest
Lisainformatsioon:
Soodushind -15% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule.
Koolitusjuht:
Tiiu Paas 615 5162 / 5548856 tiiu@opetajatemaja.ee

Kursuse teemad

1. tund: Teeme sissejuhatuse teadlikku hingamisesse. Õpid enda tõelise mina ja keskmega kontakti loomist. Õpid teavelolekut, mõtlust ja süvalõdvestust, mille abil rändame erinevate teemadega alateadvuse radadele.
2. tund: Õpid kuidas lõdevestuda ärevust ja stressiseisundit ning kuidas ebavajalikust lahti lasta. Saad teadlikumaks ja mõnigi küsimus võib saada uue vaatenurga või lahenduse.
3. tund: Õpid kuidas ennast ettevalmistada tähtsaks, võib-olla stressirikka olukorras soorituseks
4. tund: Kuidas ennast hingamisega tervendada? Õpid vabastama oma keha peavaludest, unehäiretest, liigesevaludest, mäluprobleemidest, stressist ja emotsionaalsest ülekuumenemisest.
5. tund: Enegriataseme tõstmine ja loovhingamine. Kuidas öisel ajal autoga sõites une korral saada virgeks. Kuidas 20 minuti hingmisega laadida ennast selliselt nagu oleksid 8 tundi maganud? Kuidas tulla raamidest välja ja mõelda loovalt? Õpid ühendama endas oma keha kosmilise väe ja loovusega.
6. tund: Lähedus. Kuidas tugevdada lähedust läbi hingamise? Iseendaga. Partneriga. Pereliikmetega. Õpid kasutama teadliku hingamise ja teadliku puudutuse maagiat.

30% räägime teooriast ja 70% tundidest tegeleme praktikaga. Iga tund lõpeb lühikese aruteluga, kogemuste jagamise ja küsimuste esitamisega. Kursusel omandatut saad ka kodus praktiseerida. Võta kaasa märkmik, et oluline sõnum kaduma ei läheks.

Vaata ka saatelõiku teadlikust hingamisest.