Teadlik hingamine edasijõudnutele

Hingamine on uus jooga, see on kaasaegne meditatsioon.

Kursus on kõigile, kes on läbinud Tallinna Õpetajate Maja teadliku hingamise põhitreeningu või on tegelenud jooga, teadliku hingamisega või meditatsiooniga vähemalt üks aasta.

Kursusel 30% räägime teooriast ja 70% tegeleme praktikaga. Iga tund lõpeb lühikese aruteluga, kogemuste jagamise ja küsimuste esitamisega. Kursusel omandatut saad ka kodus praktiseerida. Võta kaasa märkmik, et oluline sõnum kaduma ei läheks.

Kursuse juhendaja on hingamistreener ja -terapeut Heiki Tomson. Heiki on läbinud Dan Brulé teadliku hingamise meisterlikkuse 3 astmelise koolituse, on õppinud Sami Mälkiä juures pranayama hingamist. Samuti on ta saanud Keha Teadlikuse Instituudis Nisarga Eryk Dobosz´i käe all Biodünaamilise Hingamise ja Trauma Vabastamise teraapia väljaõppe. Heiki on omandanud kogemusi nii turundusjuhi kui treeneri rollis ning on jõudunud arusaamisele, et läbi düsfuntsionaalsete hingamismustrite vabastamise ning teadliku hingamismustrite kasutusele võtuga on võimalik saavutada optimaalne tervislik seisund ja luua maksimaalset sooritust olenemata elu valdkonnas protessi nautides.

Kursuse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14
Aeg:
Teisipäeviti 19. märtsist - 23. aprillini (2019) kell 18.00-20.00
Maht:
6 x 2h
Juhendaja:
Heiki Tomson
Hind:
99 € / 84,15 €
Grupi suurus:
20 inimest
Lisainformatsioon:
Soodushind -15% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule.
Koolitusjuht:
Tiiu Paas 615 5162 / 5548856 tiiu@opetajatemaja.ee

Kursuse teemad

1. tund: Teadliku hingamise kolm nurgkivi. Keha puhastamine hingamise abil. Õpid enda tõelise mina ja keskmega kontakti loomist. Õpid kuidas vabastada valu ja väsimus.
2. tund: Hingamiselundite ja närvisüsteemi anatoomia põhialused. Õpid, kuidas vabastada „alla neelatud“ väljendusega ja eriti vokaalväljendusega seotud pingeid. Õpid kuidas väljendada ennast kogu oma olemusega ja kuidas enda eest tõeliselt vabalt seista.
3. tund: Vabanemine pärsiivatest mõtetest. Õpid kuidas ennast ettevalmistada tähtsaks, võib-olla stressirikka olukorras soorituseks.
4. tund: Stressi vähendamine hingamise läbi. Kuidas haigutamine tervist parandab? Õpid vabastama oma keha peavaludest, unehäiretest ja kuidas langetada kaalu. Antidepressiooni hingamine.
5. tund: Platoni viirus. Enegriataseme tõstmine ja loovhingamine. Kuidas 20 minuti hingmisega laadida ennast selliselt nagu oleksid 8 tundi maganud? Kuidas tulla raamidest välja ja mõelda loovalt?
6. tund: Spirituaalne hingamine. Mõtted, kujutluspildid, häälitsused, liikumine ja emotsioonid. Õpid ühendama ennast ja oma keha kosmilise väe ja loovusega.

Vaata ka saatelõiku teadlikust hingamisest.