Persoonibränding – Sinu edu tööriist

Koolituse eesmärk on anda ülevaade, kuidas persoonibränd ehk eneseturundusega teadlik tegelemine aitab inimestel oma eesmärke ja tulemusi saavutada.

Tugev ja tuntav persoonibränd on kindel konkurentsieelis, kasvatab äri, toob tegevustesse uusi võimalusi ning aitab teistest eristuda. Koolituse läbimisel mõistavad osalejad persoonibrändi kujundamise vajadust, tegelevad antud teemaga teadlikumalt ja sihipäraselt, olles ise väljapaistvad isikud ning oskavad luua tegutsemiskava kasutades persoonibrändi elemente.

Juhendaja Signe Ventsel on lõpetanud Tallinna Ülikooli hariduse juhtimise magistrantuuri ja on tegev nõustamis-/koolitusfirmas Brandmoon. Turundamine ja töö inimeste arendamisega on olnud tema töö osaks suuremal või väiksemal määral juba üle 15 aasta. Signe kasutab hirmu raviks tegutsemist. Tulemus peab alati olema parim, keskpärasusega ta ei lepi! Signe Ventsel on ka Eesti Ettevõtlike Naiste Assotsiatsiooni liige. Ideedel on väärtus, kui need ka tegudeks muuta.

Kursuse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Vene 5
Aeg:
Esmaspäeviti 2. aprillist-23. aprillini (2018) kell 18.00-20.00
Maht:
4 x 2h
Juhendaja:
Signe Ventsel
Hind:
109 € / 92,65 €
Registreerumistasu:
21 €, mis arvatakse maha kursuse maksumusest ja ei kuulu kursusel osalemisest loobumisel tagastamisele.
Grupi suurus:
20 inimest
Lisainformatsioon:
Soodushind -15% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule.
Koolitusjuht:
Kristel Sarnet 615 5163 / 55655486 kristel@opetajatemaja.ee

Kursuse teemad

1. tund: Milleks ja kellele on persoonibränding? Erinevused: kaubamärk, bränd, persoonibränd. Kuvand kui persoonibrändi kujunemise alus. Hea kuvandi peamised tunnused.
2. tund: Millised on persoonibrändi loomise elemendid? Tuntud persoonibrändide näited ja analüüs.
3. tund: Kuidas persoonibrändiga tegelemine aitab Sul eesmärke saavutada? Kuidas Sina, kui ettevõtte, töötaja oleksid brändisaadik? Ettevõtja ja persoonibränd? Lugude rääkimine persoonibrändi kujundamisel.
4. tund: Persoonibrändi kujundamine sotsiaalmeedias, eneseturunduse võimalused, kommunikatsioon ja tööriistad.

Praktiline osa: Inspireerivate lühiloengute järel on praktilised harjutused, et kuuldu koheselt praktiseerida (individuaaltööd ja grupitööd).