Motivatsioon ja õnnelikkuse psühholoogia

Selle praktilise koolituse käigus omandad tõhusad ja hõlpsalt praktikasse rakendatavad töövahendid, mis võimaldavad ennast ja teisi paremini motiveerida ning õnnelikkust suurendada.

Koolituse läbimise tulemusel oskad läbi sobivate meetodite efektiivse ellurakendamise suurendada positiivsust endas ja enda ümber ning igapäevasest elust veelgi rohkem rõõmu tunda.

Juhendaja Veiko Värk on lõpetanud Tartu Ülikooli õigusteaduskonna ja Tallinna Ülikooli psühholoogia erialal cum laude. Veiko on kirjutanud enda psühholoogiaalase lõputöö optimismi seostest õnnelikkusega. Veiko on viinud koolitusi läbi paljudel psühholoogiaga seonduvatel teemadel ja talle on antud VI taseme täiskasvanute koolitaja kutse. Veiko tegutseb professionaalse koolitaja, konsultandi ja lepitajana.

Kursuse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14
Aeg:
Teisipäeviti 13. novembrist - 4. detsembrini (2018) kell 18.00-20.30
Maht:
4 x 2,5h
Juhendaja:
Veiko Värk
Hind:
119 € / 101,15 €
Grupi suurus:
20 inimest
Lisainformatsioon:
Soodushind -15% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule.
Koolitusjuht:
Kristel Sarnet 615 5163 / 55655486 kristel@opetajatemaja.ee

Kursuse teemad

1. tund: Motivatsiooni psühholoogia kuldreeglid. Mis on motivatsioon, millest see koosneb ja kuidas see enda kasuks tööle panna? Osalejad õpivad praktiliste harjutuste käigus tundma nii sisemise kui välise motivatsiooni võimalusi nii iseenda kui teiste motiveerimisel.

2. tund: Motivatsiooni suurendamine läbi inspireerivate eesmärkide. Parimaks liikumapanevaks jõuks on inspireerivad eesmärgid. Osalejad õpivad tundma, kuidas leida häid eesmärke, mille poole tasub püüelda ning kuidas need saavutada.

3. tund: Õnnelikkuse suurendamise võimalused. Kuidas olla ise enda õnne sepp – ehk missugused on need teaduslikku tõestust leidnud meetodid, mille efektiivne ellurakendamine võimaldab olla igapäevases elus õnnelikum? Osalejad omandavad läbi praktiliste harjutuste tõhusad ja hõlpsalt praktikasse rakendatavad töövahendid õnnelikkuse suurendamiseks.

4. tund: Õnnelikkuse suurendamise eritehnikad. Kuidas kasutada õnnelikkuse suurendamiseks näiteks mindfulness´i (kohaloleku), flow (kulgemise), optimismi, mõtete ja emotsioonide juhtimise võimalusi?