Mina, kui ettevõtte brändisaadik ja turundaja?

Töömaailm on muutumas ja muutumas on nii töö olemus, tööalased suhted, töö tegemise vormid ning kõik tavapärased turundusplaanid võiks paigutada turundusmuuseumi.

Koolitusseminaril anneme ülevaade, kuidas persoonibrändiga teadlik tegelemine aitab organisatsioonidel oma eesmärke ja tulemusi saavutada. Iga juht ja selle töötaja on oma organisatsiooni esimene brändi kujundaja ning tal on suurim mõjuvõim turundada tooteid/teenuseid. Tugev ja tuntav persooni ning tööandja bränd on kindel konkurentsieelis, kasvatab äri, toob tegevustesse uusi võimalusi ning aitab eristuda. Turundada organisatsiooni tooteid/teenuseid läbi iseeenda persooni, siis on selge ja oluline eristumise koht. Lisaks jagada teadmisi ja oskusi, kuidas töötajate ja liikmete, kui brändisaadikute kaasamisel tugevdada organisatsiooni positiivset mainet ning nähtavust.
● Kas soovid olla veel nähtavam valdkonnas, kus sa tegutsed?
● Kuidas sa tahad, et sind tuntakse?
● Milliste sõnadega sind kirjeldatakse, kui sa ruumist lahkud?
● Tarbija, tööandja ja persoonibränd - milline on nende omavaheline seos?
● Miks on ettevõtjal vajadus teadlikult juhtida persoonibrändi?
● Kes on brändisaadikud ja kuidas nad turundustegevusi mõjutavad?

Juhendaja Signe Ventsel on lõpetanud Tallinna Ülikooli hariduse juhtimise magistrantuuri. Turundamine ja töö inimeste arendamisega on olnud tema töö osaks suuremal või väiksemal määral juba üle 15 aasta. Ideedel on väärtus, kui need ka tegudeks muuta ning kasutab tegutsemist hirmu ravimiseks. Tulemus peab alati olema parim, keskpärasusega ta ei lepi! Signe on Eesti Ettevõtlike Naiste Assotsiatsiooni liige.

Kursuse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14
Aeg:
Esmaspäeviti 18. veebruarist - 11. märtsini (2019) kell 18.00-20.00
Maht:
4 x 2h
Juhendaja:
Signe Ventsel
Hind:
119 € / 101,15 €
Grupi suurus:
20 inimest
Lisainformatsioon:
Soodushind -15% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule.
Koolitusjuht:
Kristel Sarnet 615 5163 / 55655486 kristel@opetajatemaja.ee

Kursuse teemad

1. tund: Milleks ja kellele on persoonibränding? Erinevused - kaubamärk, bränd, persoonibränd. Kuvand, kui persoonibrändi kujunemise alus. Hea kuvandi peamised tunnused. Kuidas persoonibrändiga tegelemine aitab Sul eesmärke saavutada?
2. tund: Persoonibränd, tööandja bränd ja brändisaadikud - kuidas nende koosmõjul tulemusi saavutada? Kes on ettevõtte brändisaadikud ja kuidas nad brändisaadikuna lisaväärtust loovad - tootele, teenusele, tööandja brändile? Miks peab ettevõtja persoonibrändi arendamine fookuses olema?
3. tund: Persoonibrändi arendamise raamistik. Millised on persoonibrändi loomise elemendid? Millistele detailidele tuleb elementide juures fookust seada.
4. tund: Persoonibrändi kujundamine sotsiaalmeedias, eneseturunduse võimalused, kommunikatsioon ja tööriistad.

Praktiline osa: Inspireerivate lühiloengute järel on praktilised harjutused, et kuuldu koheselt praktiseerida (individuaaltööd ja grupitööd).

Koolitusel osalenud:
1. mõistavad persoonibrändi, brändisaadikute ja tööandja brändi kujundamise vajadust, tegelevad antud teemaga teadlikumalt ja sihipäraselt, olles ise väljapaistvad isikud
2. oskavad luua tegutsemiskava kasutades persoonibrändi elemente lähtudes sealjuures eneseanalüüsist
Kui Sa soovid olla edukas, siis tuleb panna oma oskused ja teadmised märkama. Lisaks tuleb väga selgelt kommunikeerida iseenda kui ka ettevõtte väärtuspakkumist sihtrühmale. Konkurentsis jääb silma see, kes eristub. Loo mõtestatud tegemistega väärtust ja julge eristuda!

“Passion is personal branding fuel” - Dan Schaubel

Loe ka Signe kirjutatud artikleid:
1. Persoonibränding ja tööandja bränding - ühe ja sama mündi kaks külge
2. Brändisaadik – täpselt doseeritud teavet ja õiges koguses kirge
3. Ka õpetaja on bränd, mida tuleb teadlikult luua