Kuidas tulemuslikult konflikte lahendada?

Konflikte tuleb aeg-ajalt ette kõigil, aga alati ei osata nendega õigesti toime tulla. Konflikte ei pea kartma, kui oskad neid tulemuslikult lahendada ja hoida ära väikese arusaamatuse suureks tüliks puhkemise. Vastavad võtted kursusel omandadki.

Peamiseks konfliktide lahendamise viisiks on läbirääkimised, kuid samal ajal on vaja ära tunda ka konfliktide eri tüüpe ja kindlaid strateegiaid, mida kasutada teatud liiki konfliktide puhul.

Arutleme, kas ja kuidas on võimalik luua olukordi, et väikestest erimeelsustest ei arenekski kunagi suured tülid? Koolituse oodatavaks tulemuseks on koolitusel osalejate konfliktilahendusoskuste paranemine suhtlemistehnikate ja emotsionaalsete kompetentside arendamise kaudu.

Kursuse juhendaja Jaana S. Liigand-Juhkam on koolitaja, õppejõud ja coach, koolitusfirma Arikano juhataja, mitmete raamatute autor ja kaasautor. Jaana on õppinud North Georgia University’s USA-s ning kaitsnud magistrikraadi ärijuhtimises EBSis ning psühholoogias Tartu Ülikoolis. Tema valdkonda kuuluvateks teemadeks on inimeste juhtimine, meeskonnatöö, suhtlemine, emotsionaalne andekus, enesemotivatsioon, toimetulek stressiga, konfliktide lahendamine, läbirääkimisoskused ja avalik esinemine. Jaanal on täiskasvanute koolitaja kutse 7. tase.

Kursuse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14
Aeg:
Laupäeval, 19. oktoobril kell 10.00-15.00 (Lõuna 1h omal kulul)
Maht:
1x 4h
Juhendaja:
Jaana S. Liigand-Juhkam
Hind:
96 € / 76,80 €
Grupi suurus:
20 inimest
Lisainformatsioon:
Soodushind -20% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule.
Koolitusjuht:
Tiiu Paas 615 5162 / 5548856 tiiu@opetajatemaja.ee

Kursuse teemad

- Mida kujutab endast konflikt ja kuidas ta tekib.
- Millist tüüpi konflikte inimestevahelistes suhetes esineb.
- Kuidas erinevad omavahel tunnete, huvide, väärtuste konfliktid.
- Millised on võimalused erinevate konfliktide lahendamiseks.
- Kuidas kehtestav käitumine võimaldab konflikte ennetada ja lahendada.
- Milliseid suhtlemis- ja läbirääkimistehnikaid konfliktide lahendamisel kasutada.
- Kuidas saavutada võitja-võitja tulemust konfliktilahenduses.