Keerulised suhtlusolukorrad

Kursusel saad teada, kuidas toime tulla keerulistes suhtlusolukordades, et säilitada positiivne ja rahumeelne hoiak. Kuidas teadvustada või ennetada võimalikku konflikti ning seda lahendada?

Õpid kasutama praktilise psühholoogia tööriistu meeskonnatöös ning saad konkreetsed mudelid ja näpunäited pingelistes suhtlusolukordades toimetulekuks ja emotsioonide juhtimiseks.

Juhendajal Jaanus Kangrul on täiskasvanute koolitaja 7. tase. Jaanus on lõpetanud Tartu Ülikooli religiooni – antropoloogia magistrantuuri ning tal on rahvusvaheline diplom taastavas õiguses Kanadast Queensi Ülikoolist. Lisaks on ta õppinud suhtlemistreeneriks ning nõustajaks. Jaanus on koostanud kaks raamatut ning olnud kaasautoriks neljale raamatule, samuti avaldanud hulga artikleid avalikust esinemisest, konfliktilahendusest, koostööst ja suhtlemisest.

Kursuse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14
Aeg:
Neljapäeviti 8. märtsist - 12. aprillini (2018) kell 18.00-20.00
Maht:
6 x 2 h
Juhendaja:
Jaanus Kangur
Hind:
109 € / 92,65 €
Registreerumistasu:
21 €, mis arvatakse maha kursuse maksumusest ja ei kuulu kursusel osalemisest loobumisel tagastamisele
Grupi suurus:
20 inimest
Lisainformatsioon:
Soodushind -15% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule.
Koolitusjuht:
Kristel Sarnet 615 5163 / 55655486 kristel@opetajatemaja.ee

Kursuse teemad

1. tund: Sissejuhatus suhtlemisse. Teadvustame suhtlemise peamisi edutegureid. Saame teada, millised on kasulikud uskumused ja hoiakud, mis loovad võimsad, ressursirikkad seisundid pingete ennetamiseks ja stressist vabanemiseks.
2. tund: Õpime teadvustama esmamuljet ja emotsionaalse häälestumise mõju suhtlemisele. Kas ja kuidas on võimalik  emotsioone juhtida?
3. tund: Õpime lugema partneri edastatud signaale. Samuti seda, milline suhtleja olen mina ise ja millised on minu eelistatud suhtlemisvahendid.
4. tund: Õpime kuulamist ja kontaktiloomist. Saame pildi ka iseenda käitumisest nii spetsialisti, kolleegi kui suhtlejana üldse.
5. tund: Õpime keele mõju ja otsime parimaid viise enda väljendamiseks. Miks mõni sõna mõjutab ühte inimest, teist mitte? Millised sõnad mõjuvad inimestele positiivselt ja millised negatiivselt?
6. tund: Harjutame konfliktide ennetamist ja lahendamist. Anname konkreetsed mudelid ja näpunäited pingelistes suhtlusolukordades toimetulekuks.

Kursuse materjalid

Slaidid: