Jooga läbi meridiaanide

Kursusel õpime ära traditsioonilise päikesetervituse (yang praktika)– see dünaamiliste asendite seeria venitab, vabastab pingetest, masseerib ja toniseerib liigeseid, lihaseid ning siseorganeid.

Igas tunnis on asendid valitud vastavalt energiakanalitele ehk meridiaanidele või keskendume hoopis teatud füüsilisele piirkonnale kehas. Läbi joogaasendite jõuame õpetaja juhendamisel ka sügavamate meelekihtideni. See toob rahu ja meeleselgust ning aitab paremini toime tulla igapäevaelu probleemide ja stressiga. Kursus on sobilik ka algajatele.

Juhendaja Sigrid Nurme on juhendanud Hatha jooga grupitunde paralleelselt õpingutega juba 8 aastat. Ta on õppinud Indias Kaivalyadhama Jooga Instituudis (2010-2011) jooga filosoofiat ja tehnikaid ning täiendanud end erinevatel Iyengar Hatha jooga koolitustel. 2015 septembris läbis Sigrid ka “Yin Yoga Teacher Training” esimese taseme kursuse. Jooga filosoofia ja elustiil on Sigridile saanud omaseks ja aina rohkem toetavad need teda igapäevases elus.

Kursuse detailid

Asukoht:
Tallinna Õpetajate Maja, Raekoja plats 14
Aeg:
Kolmapäeviti 13. sept.-25. okt. kell 18-19:30
Maht:
7 x 1,5h
Juhendaja:
Sigrid Nurme
Hind:
72 € / 61,20 €
Registreerumistasu:
21 €, mis arvatakse maha kursuse maksumusest ja ei kuulu kursusel osalemisest loobumisel tagastamisele
Grupi suurus:
20 inimest
Lisainformatsioon:
Soodushind -15% Tallinna haridustöötajatele, ISIC ja ITIC kaardi omanikule.
Projektijuht:
Kristel Sarnet 615 5163 / 55655486 kristel@opetajatemaja.e

Kursuse teemad

1 tund - Õpime ära traditsioonilise päikesetervituse. Jätkame lõdvestavate praktikatega.

2 tund - Häälestame end Päikesetervitustega (kordame õptitut). Jätkame yin praktikatega keskendudes kopsumeridiaanile.

3.tund - Häälestame end hingamisharjutusega (Ānāpānasati - teadilk hingamise jälgimine). Keskendume südamemeridiaanile (südame avamise joogaasendid)

4.tund - Häälestame end teadlikkuse harjutusega keskendudes erinevatele meeltele (5 meele meditatsioon). Kordame Ānāpānasati harjutust. Keskendume neerumeridiaanile.

5. tund - Häälestme end hingamisharjutusega. Valmistame oma keha ette maomeridiaani ja seedimist toetavateks joogaasanateks.

6. tund - Häälestame end hingamisharjutusega. Keskendume puusade avamise ja sinna kogunevate emotsioonide vabastamisele.

7. tund Häälestame end hingamisharjutustega. Keskendume selgroole ja seljalihaste tugevdamisele. Kursuse lõpetab Yoga Nidra (pikem juhendatud lõpulõdvestus ehk joogalik uni).